Yamaha T7
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Taky tam jdu :-)
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
YAMAHA XT 700 TÉNÉRÉ NAŽIVO - výstava Motosalon Letňany 2019
Dneska na výstavě jsem jí mohl poprvé vidět na živo. Je to tedy ještě předprodukční kousek, ale za mně vypadá líp než na fotkách. A o to víc se těšim na předváděcí jízdu.
Předprodukční kousek znamená, že je tam ještě dost detailů, které budou na finální motorce upravený a nebo jiný. Z těch hlavních to jsou: budou oddělená světla od plexi. Na letáku Yamahy jsou již oddělená a vypadají pěkně. Bude to mít výhodu ve snazší výměně plexi za jiné třeba turistický. Dále tam máme jednodílný sedlo. V originálu bude tvarovaný a pohodlnější - sedlo na vystavený motorce bude pravděpodobně v prodeji jako příslušenství. Stejně tak i Akrapovič, který bude možný zakoupit jako příslušenství. Co se týče kokpitu, tak tam budou ještě nějaký úpravy . Zatím tam nemají uhlazený těsnicí prvky a nějaký drobné detaily. Blastry budou pevný L-ka na místo plácaček. Motorka má skloupnou řadičku i zadní brzdu - pokud by tam zůstali tak by to byla paráda .
A teď k samotný motorce
Cena pro ČR bude 249 000Kč. Před-objednávky začnou on-linev Březnu a v Září by Ténérko mělo být k dispozici. Kdo si jí před-objedná dostane k motorce bonus 13 000Kč na příslušenství. Cena si myslím,je v tomto segmentu cestovních endur skvělá, když k tomu připočítám bonus tak to nemá chybu.
Co se mi na ní líbí: Jednoduchý a uhlazený design a štíhlá stavba - něco jako první LC8. Při pádu budou škody minimální a nebo žádný. Posaz je parádní a když bude pohodlnější sedlo tak bych byl spokojenej. Zadeklovaný celý zadní blatník je super počin, protože se nikde nebude držet bláto a čištění bude jednoduchý. Ténérko má odšroubovatelný zadní stupačky což pokládám za další plusový bod pro ty co jezdí solo a myslí to s OFF vážně. Výfuk ačkoliv to na fotkách vypadalo, tak moc do boku nečouhá . Ovladače jsou jednoduchý stejně jako samotná motorka. Oproti jiným endurům kde jsem pátrál, který tlačítko vůbec je který, tady nebyl problém. Servisní intervaly jsou také super - výměna oleje 10 000km, kontrola ventilových vůlí 40 000km.
Závěr :
Už se těším až si vyzkouším předváděčku a jsem moc zvědavej na vychvalovanej motor z MT-07 a Traceru a taky na ovladatelnost motorky. Dle její stavby to vypadá, že by mohla být pěkně mrštná a zábavná. Dle jednoduchosti koncepce a již roky osvědčenýho motoru, který má výměnu oleje po 10 000km a kontrolu ventilů po 40 000km si myslím, že to bude nenáročný a skvělý stroj na cestu kolem světa
Dneska na výstavě jsem jí mohl poprvé vidět na živo. Je to tedy ještě předprodukční kousek, ale za mně vypadá líp než na fotkách. A o to víc se těšim na předváděcí jízdu.
Předprodukční kousek znamená, že je tam ještě dost detailů, které budou na finální motorce upravený a nebo jiný. Z těch hlavních to jsou: budou oddělená světla od plexi. Na letáku Yamahy jsou již oddělená a vypadají pěkně. Bude to mít výhodu ve snazší výměně plexi za jiné třeba turistický. Dále tam máme jednodílný sedlo. V originálu bude tvarovaný a pohodlnější - sedlo na vystavený motorce bude pravděpodobně v prodeji jako příslušenství. Stejně tak i Akrapovič, který bude možný zakoupit jako příslušenství. Co se týče kokpitu, tak tam budou ještě nějaký úpravy . Zatím tam nemají uhlazený těsnicí prvky a nějaký drobné detaily. Blastry budou pevný L-ka na místo plácaček. Motorka má skloupnou řadičku i zadní brzdu - pokud by tam zůstali tak by to byla paráda .
A teď k samotný motorce
Cena pro ČR bude 249 000Kč. Před-objednávky začnou on-linev Březnu a v Září by Ténérko mělo být k dispozici. Kdo si jí před-objedná dostane k motorce bonus 13 000Kč na příslušenství. Cena si myslím,je v tomto segmentu cestovních endur skvělá, když k tomu připočítám bonus tak to nemá chybu.
Co se mi na ní líbí: Jednoduchý a uhlazený design a štíhlá stavba - něco jako první LC8. Při pádu budou škody minimální a nebo žádný. Posaz je parádní a když bude pohodlnější sedlo tak bych byl spokojenej. Zadeklovaný celý zadní blatník je super počin, protože se nikde nebude držet bláto a čištění bude jednoduchý. Ténérko má odšroubovatelný zadní stupačky což pokládám za další plusový bod pro ty co jezdí solo a myslí to s OFF vážně. Výfuk ačkoliv to na fotkách vypadalo, tak moc do boku nečouhá . Ovladače jsou jednoduchý stejně jako samotná motorka. Oproti jiným endurům kde jsem pátrál, který tlačítko vůbec je který, tady nebyl problém. Servisní intervaly jsou také super - výměna oleje 10 000km, kontrola ventilových vůlí 40 000km.
Závěr :
Už se těším až si vyzkouším předváděčku a jsem moc zvědavej na vychvalovanej motor z MT-07 a Traceru a taky na ovladatelnost motorky. Dle její stavby to vypadá, že by mohla být pěkně mrštná a zábavná. Dle jednoduchosti koncepce a již roky osvědčenýho motoru, který má výměnu oleje po 10 000km a kontrolu ventilů po 40 000km si myslím, že to bude nenáročný a skvělý stroj na cestu kolem světa
Re: Yamaha T7
Bohuzel tak pry finalni model by zadni tlumic nemel mit predpeti
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Uvidíme, bylo by hezký mít plně nastavitelný podvozek, ale třeba bude fungovat parádně. Na to si ale musíme ještě počkat. A nebo si dovedu představit si jí vytunit a dát si tam např. Ohlins a na předek třeba WP. To je varianta jako třeba u KTM si připlatit a mít lepší podvozek. Asi lepší standard japonský tlumiče než plně nastavitelnou čínu za tu cenu
Naposledy upravil(a) MotoTraveller dne pát bře 01, 2019 11:52 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Yamaha T7
Hoši za ty prachy nečekejte zazraky. A tuplem ne značkovej podvozek.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Přesně tak. I AJP-čko PR7 s lepším podvozkem vystřelila cenu oproti standartní do nebes. Podvozek je drahá položkaFox13 píše: pát bře 01, 2019 11:42 am Hoši za ty prachy nečekejte zazraky. A tuplem ne značkovej podvozek.
Re: Yamaha T7
jasne, vzdyt kolik stoji ted KTM690R a to je jednobuch? okolo 279tis... ja osobne i kdyz jsem to na motorce mel, tak ze bych to tak casto ladil to neeee
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: Yamaha T7
Za mně zatím převládají rozpaky. Odhlédnu od předproduktových plastů a tragickýho sedla. Podvozek na tomto kusu byl určitě jinej než bude na produkční verzi, taky proto ta motorka byla vyšší než 690 od KTM nebo AJP. Bohužel jsem si to myslel už při prezentačních videích, takže uvidím po testovací jízdě. Pro jistotu jsem si na enduro vyjížďky na Balkán koupil Dakara...
Re: Yamaha T7
Za mě velké zklamání. Při srovnání s konkurencí, tak zpracování tragické, sedlo otřesné, volné sedlo, plasty moc neseděli, páčky jak ja staré jawe.-) čínská juki vypadala lépe:-) Tak snad finální verze nebude vypadat tak lacině.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Bavil jsem se tam se zástupci Yamahy a právě tyhle detaily už budou na nové richtig. Škoda, že tam nebyla ta sériovka z Milána
viz. video
https://www.youtube.com/watch?v=kfjX09wQMRI
viz. video
https://www.youtube.com/watch?v=kfjX09wQMRI
Re: Yamaha T7
Opět jsme u toho jak ro Yamaha marketingově nezvládá. To by byl takovy problém vystavit vyrobni vzorek?
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Prostě jsme malej trh. Bohužel.
Re: Yamaha T7
Tak podle toho videa z Milana by predni vidle mela mit nastavitelny aspon predpeti a utlum.
Ale vzpomnel jsem si na jednu vec, ktera me stvala. Motor trci doprava, navic na spojce je plastovej kryt, kvuli kterymu jsem musel mit nohu vytocenou ven...
Ale dam ji sanci, pujcim si predvadecku - teda jestli bude...
Ale vzpomnel jsem si na jednu vec, ktera me stvala. Motor trci doprava, navic na spojce je plastovej kryt, kvuli kterymu jsem musel mit nohu vytocenou ven...
Ale dam ji sanci, pujcim si predvadecku - teda jestli bude...
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Předváděčka bude už jsem to s Yamahou domluvil
Re: Yamaha T7
Machr! Zamlouvam si ji
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.