Yamaha T7
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
TOMU ŘÍKÁM MOTORKA
Re: Yamaha T7
Ocekavam ze 5.11. v 18hod CET budeme jiz vedet jestli na EICMA neco bude. KTM 790 bude ukazana 6.11. zive ve 13:00 CET tady https://www.youtube.com/watch?v=KOSnvon7mQ0
Prikladam fotku zespodu, takze se bude moc pridelat cross blatnik
Prikladam fotku zespodu, takze se bude moc pridelat cross blatnik
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
PARÁDNÍ ČLÁNEK S VIDEAMA NA MOTORKÁŘÍCHholecmi5 píše: stř říj 24, 2018 9:52 am https://www.youtube.com/watch?v=Dezt7D_ ... SEbMO7p1zg
https://www.motorkari.cz/clanky/moto-no ... m=z-boxiku
Re: Yamaha T7
Taky jsem na to včera koukal.....a vypadá to zajímavě......mooooooc
Re: Yamaha T7
Snad jen drby, uvidime pristi tyden
https://advrider.com/advrider-com-covering-eicma/
One rumor says that KTM will be ready to launch its new production-ready 790 Adventure. There is also an undercurrent rumor that they may also introduce a smaller 390 Adventure machine. Hmmm….
Yamaha has been showing off its Tenere 700 prototype all over the world for the last year or so. The prototype version recently finished the final stage of its tour with a ride through Europe. Although there has been a lot of fanfare for this machine, there has been little in the line of certainly about the production version. Some media are saying that it will be rolled out at EICMA. But I have some inside intel saying that the production Tenere 700 will not make it. I hope it’s not true, but that’s what I hear from the inside. If the production Tenere 700 fails to appear, it will certainly be seen as a blunder by Yamaha. Could it be an indication of problems with the bike? I guess we’ll have to wait.
https://advrider.com/advrider-com-covering-eicma/
One rumor says that KTM will be ready to launch its new production-ready 790 Adventure. There is also an undercurrent rumor that they may also introduce a smaller 390 Adventure machine. Hmmm….
Yamaha has been showing off its Tenere 700 prototype all over the world for the last year or so. The prototype version recently finished the final stage of its tour with a ride through Europe. Although there has been a lot of fanfare for this machine, there has been little in the line of certainly about the production version. Some media are saying that it will be rolled out at EICMA. But I have some inside intel saying that the production Tenere 700 will not make it. I hope it’s not true, but that’s what I hear from the inside. If the production Tenere 700 fails to appear, it will certainly be seen as a blunder by Yamaha. Could it be an indication of problems with the bike? I guess we’ll have to wait.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: Yamaha T7
Ze by fakt nejaka produckni verze?
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
TAK T7 OFICIÁLNĚ PŘEDSTAVENÁ NA EICMA 2018 V SÉRIOVÉ VERZI A VYPADÁ SKVĚLE
Technische Daten
Reihen-Twin mit 689 cm³ Hubraum (der 4-Takt-CP2-Motor leistet in der MT-07 75 PS)
Bohrung x Hub: 80,0 x 68,6 mm
Verdichtung: 11,5:1
Leistung 73,4 PS (54 kW) bei 9.000/min
maximales Drehmoment: 68 Nm bei 6.500/min
Doppelrohrrahmen aus Stahl
einstellbare 43 mm Upside-Down-Gabel mit 210 mm Federweg
Schwinge mit Umlenkhebel und 200 mm Federweg
Ferneinstellung für das Federbein
282 mm Bremsscheiben vorn, 245 mm Bremsscheibe hinten
abschaltbares ABS für Fahrten im Gelände
Speichenräder: 21-Zoll vorn, 18-Zoll hinten mit Enduro-Bereifung Pirelli Scorpion Rally STR
schlanker Langstrecken-Tank mit 16 Litern Fassungsvermögen
Reichweite: mindestens 350 km
kompakte Multifunktionsinstrumente im Rallyestil
vier LED-Scheinwerfer und zwei LED-Positionslichter vorne
Verkleidungsscheibe und Handprotektoren
konifizierter Lenker
Radstand: 1.590 mm
Bodenfreiheit: 240 mm
Sitzhöhe: 880 mm
Länge x Breite x Höhe: 2.365 mm x 915 mm x 1.455 mm
https://www.nieuwsmotor.nl/premium-pers ... tenere-700
https://www.rideapart.com/articles/2747 ... ere-eicma/
https://www.youtube.com/watch?v=yNiz6DxNPUA
Technische Daten
Reihen-Twin mit 689 cm³ Hubraum (der 4-Takt-CP2-Motor leistet in der MT-07 75 PS)
Bohrung x Hub: 80,0 x 68,6 mm
Verdichtung: 11,5:1
Leistung 73,4 PS (54 kW) bei 9.000/min
maximales Drehmoment: 68 Nm bei 6.500/min
Doppelrohrrahmen aus Stahl
einstellbare 43 mm Upside-Down-Gabel mit 210 mm Federweg
Schwinge mit Umlenkhebel und 200 mm Federweg
Ferneinstellung für das Federbein
282 mm Bremsscheiben vorn, 245 mm Bremsscheibe hinten
abschaltbares ABS für Fahrten im Gelände
Speichenräder: 21-Zoll vorn, 18-Zoll hinten mit Enduro-Bereifung Pirelli Scorpion Rally STR
schlanker Langstrecken-Tank mit 16 Litern Fassungsvermögen
Reichweite: mindestens 350 km
kompakte Multifunktionsinstrumente im Rallyestil
vier LED-Scheinwerfer und zwei LED-Positionslichter vorne
Verkleidungsscheibe und Handprotektoren
konifizierter Lenker
Radstand: 1.590 mm
Bodenfreiheit: 240 mm
Sitzhöhe: 880 mm
Länge x Breite x Höhe: 2.365 mm x 915 mm x 1.455 mm
https://www.nieuwsmotor.nl/premium-pers ... tenere-700
https://www.rideapart.com/articles/2747 ... ere-eicma/
https://www.youtube.com/watch?v=yNiz6DxNPUA
Naposledy upravil(a) MotoTraveller dne úte lis 06, 2018 12:07 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Yamaha T7
Byl jsi rychlejsi
Jen ta nadrz je jen 16l, ale třeba to bude zrat jako GSo
pretocte na 1:10:00
Jen ta nadrz je jen 16l, ale třeba to bude zrat jako GSo
pretocte na 1:10:00
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: Yamaha T7
Jen ty zdvihy a nádrž. Váhu měli nacpat pod 200, vypadá ale pěkně to se musí nechat. Taková cestovní enduro motorka, ne jak ty plastaky od jiných značek. Motor má akorát výkon na pohodové cestování, to je paráda.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
jenik píše: pon lis 05, 2018 7:57 pm Byl jsi rychlejsi
Jen ta nadrz je jen 16l, ale třeba to bude zrat jako GSo
Tracer 700 v testu honili a spotřeba byla 4,5- 4,6l tak by to mohlo být podobný a tím pádem dojezd do 350km, ale mohli tam přihodit 2-3 litry navíc. To je škoda.
Naposledy upravil(a) MotoTraveller dne úte lis 06, 2018 12:23 am, celkem upraveno 1 x.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Zdvihy jsou kupodivu stejný jako u XT 660 Z Ténéré a tam to bylo OKmi5 píše: pon lis 05, 2018 10:37 pm Jen ty zdvihy a nádrž. Váhu měli nacpat pod 200, vypadá ale pěkně to se musí nechat. Taková cestovní enduro motorka, ne jak ty plastaky od jiných značek. Motor má akorát výkon na pohodové cestování, to je paráda.
Re: Yamaha T7
Dostupnost za asi v druhe pulce 2019? A nekde az 2020? Docela dost pozde... v te dobe uz bude novy Tiger
Vaha 205kg jde....to jsem zvedav na KTM 790
https://www.yamaha-motor.eu/pt/pt/produ ... techspecs/
https://www.yamahamotorsports.com/adven ... tenere-700
https://www.yamaha-motor.com.au/discove ... 155d047214
Key technical features
• High-torque 689cc 4-stroke CP2 parallel-twin engine
• New lightweight double cradle tubular steel frame
• Slim, compact and ergonomic body and seat
• Aggressive rally-bred face with four LED headlights and two LED position lights
• Adjustable long-travel 43mm upside down forks with 210mm travel
• Remotely adjustable link-type rear suspension with 200mm travel
• Compact rally style cockpit with tapered handlebars
• 21-inch/18-inch lightweight spoked wheels with adventure tyres
• Slim long-range fuel tank with 16-litre capacity for 350km+ range
• Compact rally-style multi-function instruments
• Switchable ABS for on the fly adjustment
• Screen and handguards give good rider protection
Availability
The new Ténéré 700 will be available late 2019 at Australian and NZ Yamaha dealers in Ceramic Ice, Competition White and Power Black. RRP is TBA
Yamaha genuine accessories
Yamaha has developed a full range of genuine accessories that enable customers to build their very own Ténéré 700 with a look, feel and specification. Matching Yamaha adventure apparel will also be available.
Engine type 2-Cylinder, 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 4-valves
Displacement 689 cm³
Bore x stroke 80.0 mm x 86.6mm
Compression ratio 11.5 : 1
Lubrication system Wet sump
Clutch type Wet, Multiple Disc
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh 6-speed
Frame Double cradle steel tube
Front suspension Telescopic forks, 210mm travel
Rear suspension Swingarm - link type suspension, 200mm travel
Front brake Hydraulic single disc, 282mm
Rear brake Hydraulic single disc, 245mm
Front tyre 90/90-21 54V
Rear tyre 150/70-18 70V
Overall length 2365 mm
Overall width 915 mm
Overall height 1455 mm
Seat height 880 mm
Wheel base 1590 mm
Min ground clearance 240 mm
Wet weight (including full oil and fuel tank) TBA
Fuel tank capacity 16 L
Colours Ceramic Ice, Competition White, Power Black
Warranty 24 months, parts and labour
RRP TBA
Availability Late 2019
Vaha 205kg jde....to jsem zvedav na KTM 790
https://www.yamaha-motor.eu/pt/pt/produ ... techspecs/
https://www.yamahamotorsports.com/adven ... tenere-700
https://www.yamaha-motor.com.au/discove ... 155d047214
Key technical features
• High-torque 689cc 4-stroke CP2 parallel-twin engine
• New lightweight double cradle tubular steel frame
• Slim, compact and ergonomic body and seat
• Aggressive rally-bred face with four LED headlights and two LED position lights
• Adjustable long-travel 43mm upside down forks with 210mm travel
• Remotely adjustable link-type rear suspension with 200mm travel
• Compact rally style cockpit with tapered handlebars
• 21-inch/18-inch lightweight spoked wheels with adventure tyres
• Slim long-range fuel tank with 16-litre capacity for 350km+ range
• Compact rally-style multi-function instruments
• Switchable ABS for on the fly adjustment
• Screen and handguards give good rider protection
Availability
The new Ténéré 700 will be available late 2019 at Australian and NZ Yamaha dealers in Ceramic Ice, Competition White and Power Black. RRP is TBA
Yamaha genuine accessories
Yamaha has developed a full range of genuine accessories that enable customers to build their very own Ténéré 700 with a look, feel and specification. Matching Yamaha adventure apparel will also be available.
Engine type 2-Cylinder, 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 4-valves
Displacement 689 cm³
Bore x stroke 80.0 mm x 86.6mm
Compression ratio 11.5 : 1
Lubrication system Wet sump
Clutch type Wet, Multiple Disc
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh 6-speed
Frame Double cradle steel tube
Front suspension Telescopic forks, 210mm travel
Rear suspension Swingarm - link type suspension, 200mm travel
Front brake Hydraulic single disc, 282mm
Rear brake Hydraulic single disc, 245mm
Front tyre 90/90-21 54V
Rear tyre 150/70-18 70V
Overall length 2365 mm
Overall width 915 mm
Overall height 1455 mm
Seat height 880 mm
Wheel base 1590 mm
Min ground clearance 240 mm
Wet weight (including full oil and fuel tank) TBA
Fuel tank capacity 16 L
Colours Ceramic Ice, Competition White, Power Black
Warranty 24 months, parts and labour
RRP TBA
Availability Late 2019
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: Yamaha T7
KTM 790 ma pry byt dostupna uz na jare 2019 (2020/2021 v USA), T7 o skoro pul roku pozdeji jako modely pro rok 2020. Ale treba T7 bude vyrazne levnejsi, coz muze byt taky motivace.
https://advrider.com/official-no-tenere ... icma-2018/
https://advrider.com/official-no-tenere ... icma-2018/
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.