* vystavovana T7 je opravdu nejaka hodne stara verze a produkcni bude lepsi
* po nasednuti na ruzne motorky jsem zjistil
AJP T7 - dobra lehka, skoda ze nejsou zadni stupacky, ale zase je lehci - nema abs. Nicmene pro me sklon kolen by byl docela hodne narozdil od ostatnich
KTM690R - dobry motor, ale jen 1V , docela sedla do ruky, ale musel bych do ni nacpat jeste hodne penez nez by byla pouzitelna - sedlo, nadrz, svetlo....
HUSQ 701 - viz KTM, ale sedla mi lip
BMW F850GS, Tiger 800XC a nejmensi z nich Honda CRF1000L - vse ukrutne velke lode siroke v nadrzich, vseho strasne hodne
KTM790R - obaval bych se ohledne uchyceni svetla i kdyz je tam vyztuha, na druhou stranu to urcite testovali. Po case chci videt jak to bude kdyz ji nekdo polozi, jak vydrzi nadrz a kolik stoji (nadrz je z jednoho kusu ze). Je sice pred ni plast, ktery se da nahradit necim jinym, ale osobne se mi to nelibi. Dalsi obava je ohledne jiz velkemu mnozstvi elektroniky - pry bez ABS se nerozjede, bez displeje ani nenastartuje, ale treba je to jinak
z toho mi plyne, ze stale mi vychazi nejlepe T7 s tim, ze dulezita bude produkcni verze a finalni cena.
Kdo videl T7 v Letnanech a koukne na tuhle https://www.youtube.com/watch?v=mSIffP0o4Ao , tak uvidi co pisu nahore

Nize nadrz na KTM790 s kapacitou 20L
