Yamaha T7
Re: Yamaha T7
Neco OT, ale zajimaveho pro opravdu adventure jezdce
https://adventuremotorcycle.com/news/cr ... ly-concept
https://adventuremotorcycle.com/news/cr ... ly-concept
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: Yamaha T7
Od navstevnika EICMA
Just got back from Milan/EICMA where I had a good long look at the T7.
I have a thing for Ténéré's having owned a 600 and a 750 back in the 90's and currently riding a S10.
My expectations for the T7 have been very high.
I liked what I saw but got the impression that it was a MT07 that had grown into an adventure bike, rather than an adventure bike build from the bottom fitted with a CP2 engine. Besides that I got the impression that this bike really have been build to a budget (I expect it to be relatively cheap - and it should be), and it's clear that it has been a challenge for Yamaha to build an adventure bike chassis around the CP2 engine. The bike is very tall from the bash plate to top of the fuel tank. The result is that you feel more like sitting in rather than on the bike. Only a test ride will show how well Yamaha have pulled off the job.
Compared to today's standard the T7 appears to be a very simple and basic bike - like a DR 650 anno 2019 - and that has both its pro and cons.
I'm usually not an orange cool-aid kind of guy, but I kept returning to the KTM stand - to my surprise the 790 Adventure R looked very nice in the flesh and rarely have I seen such a well thought out, cleverly engineered and purpose build bike. Not comparable to the T7 as it's in another league all together, and I expect that to show in the pricing...
I can't wait to test ride both bikes next year.
Just got back from Milan/EICMA where I had a good long look at the T7.
I have a thing for Ténéré's having owned a 600 and a 750 back in the 90's and currently riding a S10.
My expectations for the T7 have been very high.
I liked what I saw but got the impression that it was a MT07 that had grown into an adventure bike, rather than an adventure bike build from the bottom fitted with a CP2 engine. Besides that I got the impression that this bike really have been build to a budget (I expect it to be relatively cheap - and it should be), and it's clear that it has been a challenge for Yamaha to build an adventure bike chassis around the CP2 engine. The bike is very tall from the bash plate to top of the fuel tank. The result is that you feel more like sitting in rather than on the bike. Only a test ride will show how well Yamaha have pulled off the job.
Compared to today's standard the T7 appears to be a very simple and basic bike - like a DR 650 anno 2019 - and that has both its pro and cons.
I'm usually not an orange cool-aid kind of guy, but I kept returning to the KTM stand - to my surprise the 790 Adventure R looked very nice in the flesh and rarely have I seen such a well thought out, cleverly engineered and purpose build bike. Not comparable to the T7 as it's in another league all together, and I expect that to show in the pricing...
I can't wait to test ride both bikes next year.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: Yamaha T7
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Jeníku to smaž, řešil jsem to se Seikosem na FB. Jsou to jeho zaujatý keci a jedna bába povídala. Naprosto bezcenný článek a hlavně v tom má chyby. Chtěl po mně abych mu řekl kde, ale řekl jsem mu, že nechci být součástí tohoto "článku" a ať si je najde sámjenik píše: úte lis 13, 2018 8:25 am http://motosvet.cz/novinky/511-yamaha-t ... konal.html
Tak uvidime jak to bude v realu
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
MotoTraveller píše: úte lis 13, 2018 7:34 pmJeníku to smaž, řešil jsem to se Seikosem na FB. Jsou to jen jeho zaujatý keci a jedna bába povídala. Naprosto bezcenný článek a hlavně v tom má chyby. Chtěl po mně abych mu řekl kde, ale řekl jsem mu, že nechci být součástí tohoto rádoby "článku" a ať si je najde sámjenik píše: úte lis 13, 2018 8:25 am http://motosvet.cz/novinky/511-yamaha-t ... konal.html
Tak uvidime jak to bude v realu
Re: Yamaha T7
Kamos byl na Eicma a osobne se mu libila vic T7 vs KTM790 - proste T7 na sobe nema nic zbytecnyho. Jinak je jasne ze clanky nemusi byt vzdy objektivni a pokud bude pravda, ze T7 bude o asi +-80tis. levnejsi, pak je to zajimava cena.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Jenže tenhle článek je maximálně zaujatej se smyšlenými věcmi záměrně poškodit T7. Jestli můžšeš tak ten odkaz tady z fora vymaž i s mou citací kde je taky uvedenej. Protože mě to vždycky vytočí když to tu vidím. Pokud jsi si ho četl tak jsi viděl co tam jsou za bláboly. Díky David.jenik píše: stř lis 14, 2018 7:59 am Kamos byl na Eicma a osobne se mu libila vic T7 vs KTM790 - proste T7 na sobe nema nic zbytecnyho. Jinak je jasne ze clanky nemusi byt vzdy objektivni a pokud bude pravda, ze T7 bude o asi +-80tis. levnejsi, pak je to zajimava cena.
Re: Yamaha T7
Berme ten článek jako odrazový bod k diskusi. Můj názor:
Závěr článku příjemně neutralizuje veškeré výtky na adresu T7, to hodnotím kladně
Na T7 se všichni velmi těšíme, ale také asi všichni cítíme, že to bude spíše rozumná kombinace užitných vlastností za dobré peníze, tedy žádná ikona značky s ultimátními parametry modelů KTM "R". Právě o KTM 790R se článek zmiňuje a dává ho do přímé konkurence T7. To je, myslím, základní omyl autora článku. Yamaha zjevně není v situaci, kdy by si mohla dovolit spustit produkci dvou verzí, tak se drží více při zemi a vsází na jistotu. Pokud nutně chceme srovnávat technické parametry, koukejme po KTM 790 bez písmene R. Právě tahle "obyčejná" 790ka má parametry podvozku srovnatelné s T7 a to včetně oněch 43 mm průměru vidlic, za které udělil autor článku mínusové body naší T7.
Ze světa snů lovím následující scénář: T7 se bude prodávat jako rohlíky, přinese Yamaze fůru peněz a jako odměnu věrným příznivcům kultu Ténéré vytáhne Yamaha ze šuplíku model SUPER T7, který bude osazen kýženou 48mm vidlí, zdvihy podvozku budou 240 mm a nádrž 22 litrů. Sice se jich moc neprodá, ale v modelové řadě to bude vypadat, že na to Yamaha má
Závěr článku příjemně neutralizuje veškeré výtky na adresu T7, to hodnotím kladně
Na T7 se všichni velmi těšíme, ale také asi všichni cítíme, že to bude spíše rozumná kombinace užitných vlastností za dobré peníze, tedy žádná ikona značky s ultimátními parametry modelů KTM "R". Právě o KTM 790R se článek zmiňuje a dává ho do přímé konkurence T7. To je, myslím, základní omyl autora článku. Yamaha zjevně není v situaci, kdy by si mohla dovolit spustit produkci dvou verzí, tak se drží více při zemi a vsází na jistotu. Pokud nutně chceme srovnávat technické parametry, koukejme po KTM 790 bez písmene R. Právě tahle "obyčejná" 790ka má parametry podvozku srovnatelné s T7 a to včetně oněch 43 mm průměru vidlic, za které udělil autor článku mínusové body naší T7.
Ze světa snů lovím následující scénář: T7 se bude prodávat jako rohlíky, přinese Yamaze fůru peněz a jako odměnu věrným příznivcům kultu Ténéré vytáhne Yamaha ze šuplíku model SUPER T7, který bude osazen kýženou 48mm vidlí, zdvihy podvozku budou 240 mm a nádrž 22 litrů. Sice se jich moc neprodá, ale v modelové řadě to bude vypadat, že na to Yamaha má
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
Pěkně jsi to napsal. Ale nevím jestli znáš Seikose. Tímto článkem, který se tváří jako profi, ale je to žumpa s dezinformacema bohužel vytváří fake news.Frk píše: stř lis 14, 2018 11:52 am Berme ten článek jako odrazový bod k diskusi. Můj názor:
Závěr článku příjemně neutralizuje veškeré výtky na adresu T7, to hodnotím kladně
Na T7 se všichni velmi těšíme, ale také asi všichni cítíme, že to bude spíše rozumná kombinace užitných vlastností za dobré peníze, tedy žádná ikona značky s ultimátními parametry modelů KTM "R". Právě o KTM 790R se článek zmiňuje a dává ho do přímé konkurence T7. To je, myslím, základní omyl autora článku. Yamaha zjevně není v situaci, kdy by si mohla dovolit spustit produkci dvou verzí, tak se drží více při zemi a vsází na jistotu. Pokud nutně chceme srovnávat technické parametry, koukejme po KTM 790 bez písmene R. Právě tahle "obyčejná" 790ka má parametry podvozku srovnatelné s T7 a to včetně oněch 43 mm průměru vidlic, za které udělil autor článku mínusové body naší T7.
Ze světa snů lovím následující scénář: T7 se bude prodávat jako rohlíky, přinese Yamaze fůru peněz a jako odměnu věrným příznivcům kultu Ténéré vytáhne Yamaha ze šuplíku model SUPER T7, který bude osazen kýženou 48mm vidlí, zdvihy podvozku budou 240 mm a nádrž 22 litrů. Sice se jich moc neprodá, ale v modelové řadě to bude vypadat, že na to Yamaha má
Jinak Yamaha napsala odstavec níže a to bych řěkl, že byl pravý cíl této motorky. Když by k tomu udělali také verzi R tak by to byla parádička, ale za mne jako mototuláka si radši zvolím T7, než překoňovanou a přetechnizovanou KTM 790. T7 vypadá, že bude jednoduchá, motor bude držák - není překoňovaný a při tom se na něj pějí básně ohledně krouťáku a akcelerace a taky super spotřeby. 74koní bohatě stačí ani na Super Tenere mi výkon nechyběl. A dle videí taky něco zvládne a projede. To znamená Around the World. Pro mne ideální stroj
Yamaha Motor
8. listopad v 18:30 ·
Chtěli jste po nás jednoduchý motocykl bez elektroniky a s krouťákem odspodu. Dvouválec, který by nevážil nesmysl a "nežral" trávu u silnice. Enduro, které udrží slušné tempo při přesunu do hor a v terénu bude opravdu fungovat. Chtěli jste bike bez barevných televizek a zbytečných nastavení "všehomožného". Chtěli jste kvalitu? Tady ji máte.
Re: Yamaha T7
Dalsi kolega co byl na EICMA
You talking to former owner of DR800 Diy and current tiger 800xc owner with Diy parts
Thats not what I am about.
1. Hubs look awfully low quality. This is not matt finish. This is sandcast that was not even cleaned. Its "needles" stickin out and marginal paint over. Cleaning it will be close to impossible too.
2. The valve control cables and mechanism totally exposed, not eve slight shield against dirt and elements.
3. Trottle cable and brake line routed in a terrible way and "protected" from rubbing against brake reservoir by marginal aftertought platic thingy with foam glued to it.
4. Frame paint and welds a bit rough. Weld on brake pedal is burtt ugly.
5. Front fotks adjustable but look like cheapest adjustable forks they can find. Even machining of top plugs is ugly.
6. Shock not particularly clean and advanced too.
7. Great crash bars. No, really. No sarcasm. Well done.
8. Platics quality excellent.
9. Luggage racks mile wide.
10. Seat not particularly comfy, worse than on Ktm 790 by far.
11. Comfy standing on pegs.
12. Tiny diameter front axle.
*************************
a Google preklad
Mluvíte s bývalým majitelem DR800 Diy a současným majitelem tigru 800xc s díly Diy
To není to, o čem jsem.
1. Rozbočovače vypadají hrozně nízkou kvalitou. To není matný povrch. Toto je písek, který nebyl dokonce vyčištěn. Jejich "jehly" zůstávají a okrajové barvy přecházejí. Čištění bude tak blízko.
2. Ovládací kabely a mechanizmus ventilu jsou zcela odhaleny, nikoliv lehce chráněné před nečistotami a prvky.
3. Trojitý kabel a brzdová dráha vedená strašným způsobem a "chráněna" před třením proti brzdové nádrži okrajovou pootočenou platikovou věcí s přilepenou pěnou.
4. Nátěr nátěru a svarů trochu drsný. Zvedání na brzdovém pedálu je špinavé.
5. Přední fotka nastavitelná, ale vypadají jako nejlevnější nastavitelné vidlice, které mohou najít. Dokonce i obrábění vrchních zátek je ošklivé.
6. Šok není příliš čistý a pokročilý.
7. Velké pády. Né vážně. Žádný sarkasmus. Výborně.
8. Kvalita plechu je vynikající.
9. Zavazadlový prostor široký.
10. Sedadlo není zvlášť pohodlné, horší než na Ktm 790.
11. Přizpůsobte se stojícím kolíkům.
You talking to former owner of DR800 Diy and current tiger 800xc owner with Diy parts
Thats not what I am about.
1. Hubs look awfully low quality. This is not matt finish. This is sandcast that was not even cleaned. Its "needles" stickin out and marginal paint over. Cleaning it will be close to impossible too.
2. The valve control cables and mechanism totally exposed, not eve slight shield against dirt and elements.
3. Trottle cable and brake line routed in a terrible way and "protected" from rubbing against brake reservoir by marginal aftertought platic thingy with foam glued to it.
4. Frame paint and welds a bit rough. Weld on brake pedal is burtt ugly.
5. Front fotks adjustable but look like cheapest adjustable forks they can find. Even machining of top plugs is ugly.
6. Shock not particularly clean and advanced too.
7. Great crash bars. No, really. No sarcasm. Well done.
8. Platics quality excellent.
9. Luggage racks mile wide.
10. Seat not particularly comfy, worse than on Ktm 790 by far.
11. Comfy standing on pegs.
12. Tiny diameter front axle.
*************************
a Google preklad
Mluvíte s bývalým majitelem DR800 Diy a současným majitelem tigru 800xc s díly Diy
To není to, o čem jsem.
1. Rozbočovače vypadají hrozně nízkou kvalitou. To není matný povrch. Toto je písek, který nebyl dokonce vyčištěn. Jejich "jehly" zůstávají a okrajové barvy přecházejí. Čištění bude tak blízko.
2. Ovládací kabely a mechanizmus ventilu jsou zcela odhaleny, nikoliv lehce chráněné před nečistotami a prvky.
3. Trojitý kabel a brzdová dráha vedená strašným způsobem a "chráněna" před třením proti brzdové nádrži okrajovou pootočenou platikovou věcí s přilepenou pěnou.
4. Nátěr nátěru a svarů trochu drsný. Zvedání na brzdovém pedálu je špinavé.
5. Přední fotka nastavitelná, ale vypadají jako nejlevnější nastavitelné vidlice, které mohou najít. Dokonce i obrábění vrchních zátek je ošklivé.
6. Šok není příliš čistý a pokročilý.
7. Velké pády. Né vážně. Žádný sarkasmus. Výborně.
8. Kvalita plechu je vynikající.
9. Zavazadlový prostor široký.
10. Sedadlo není zvlášť pohodlné, horší než na Ktm 790.
11. Přizpůsobte se stojícím kolíkům.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
- MotoTraveller
- Dobrovolný přispěvatel 2022
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 28, 2008 8:52 am
Re: Yamaha T7
To by možná vysvětlovalo, proč má být v prodeji až v druhý půlce 2019. Řekl bych, že potřebujou čas na doladění
Re: Yamaha T7
Me prijde ze seikos hani kazdou motorku:)
-
- Začínám
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv zář 13, 2018 11:55 am
Re: Yamaha T7
Všechny kromě KTM a MotoGuzzi jo a z donucení tpí BMW protože to už by něměl vůbez žádný čtenáře
-
- Začínám
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv zář 13, 2018 11:55 am
Re: Yamaha T7
ALe jinak je to dobrej kluk...viď Dúšo
Re: Yamaha T7
No vypada to na peknyho kokota