XT 600 Tenere výfuk

Podělte se s ostatními o zkušenosti
Odpovědět
vlastimil
Začínám
Příspěvky: 10
Registrován: pát črc 26, 2013 8:08 pm

XT 600 Tenere výfuk

Příspěvek od vlastimil »

Na XT 600Tenere jsem léta měl výfuk Laser Produro.Letos jsem koupil nerezové kolena Devils větším průměrem a delší dvojitou částí.Po namontování a zkušební jízdě do Řecka jsem zklamán,protože to chytlo super spodek cca.do 80km/h ale max.klesla an 110.Zároveň se zvedla spotřeba na okreskách na 6,5 - 7l a na dálnici při stálé rychlosti 110 na 8litrů.Má někdo nějakou radu jak to vše sladit?

jenik
Site Admin
Příspěvky: 7089
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XT 600 Tenere výfuk

Příspěvek od jenik »

vlastimil píše:Na XT 600Tenere jsem léta měl výfuk Laser Produro.Letos jsem koupil nerezové kolena Devils větším průměrem a delší dvojitou částí.Po namontování a zkušební jízdě do Řecka jsem zklamán,protože to chytlo super spodek cca.do 80km/h ale max.klesla an 110.Zároveň se zvedla spotřeba na okreskách na 6,5 - 7l a na dálnici při stálé rychlosti 110 na 8litrů.Má někdo nějakou radu jak to vše sladit?
Sladovat ladaky je vyssi divci, jelikoz to neni jen o prutoku benzinu, ale i o prutoku vzduchu. Kazda drobnost - i jiny uhel nebo zatoceni kolen (delka ma obrovsky vliv) ti rozhodi sladeni vsech komponent. Tim ze mas delsi svody a ladak jsi odebral motoru operu, takze se nema o co oprit. Ted zalezi jak hodne do toho chces investovat a co od toho ocekavas?
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

vlastimil
Začínám
Příspěvky: 10
Registrován: pát črc 26, 2013 8:08 pm

Re: XT 600 Tenere výfuk

Příspěvek od vlastimil »

jenik píše:
vlastimil píše:Na XT 600Tenere jsem léta měl výfuk Laser Produro.Letos jsem koupil nerezové kolena Devils větším průměrem a delší dvojitou částí.Po namontování a zkušební jízdě do Řecka jsem zklamán,protože to chytlo super spodek cca.do 80km/h ale max.klesla an 110.Zároveň se zvedla spotřeba na okreskách na 6,5 - 7l a na dálnici při stálé rychlosti 110 na 8litrů.Má někdo nějakou radu jak to vše sladit?
Sladovat ladaky je vyssi divci, jelikoz to neni jen o prutoku benzinu, ale i o prutoku vzduchu. Kazda drobnost - i jiny uhel nebo zatoceni kolen (delka ma obrovsky vliv) ti rozhodi sladeni vsech komponent. Tim ze mas delsi svody a ladak jsi odebral motoru operu, takze se nema o co oprit. Ted zalezi jak hodne do toho chces investovat a co od toho ocekavas?
Očekávám od toho že se to bude chovat jako originální kolena a tlumič.To je Rychlost cca 140 a spotřeba cca5l.Anikolena ani tlumič jsem nekupoval za účelem zvýšení výkonu ale protože originál byly po smrti(koroze).Jde mi o vzhled a původní parametry motocyklu.Na investici nezáleží.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 7089
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: XT 600 Tenere výfuk

Příspěvek od jenik »

vlastimil píše:
jenik píše:
vlastimil píše:Na XT 600Tenere jsem léta měl výfuk Laser Produro.Letos jsem koupil nerezové kolena Devils větším průměrem a delší dvojitou částí.Po namontování a zkušební jízdě do Řecka jsem zklamán,protože to chytlo super spodek cca.do 80km/h ale max.klesla an 110.Zároveň se zvedla spotřeba na okreskách na 6,5 - 7l a na dálnici při stálé rychlosti 110 na 8litrů.Má někdo nějakou radu jak to vše sladit?
Sladovat ladaky je vyssi divci, jelikoz to neni jen o prutoku benzinu, ale i o prutoku vzduchu. Kazda drobnost - i jiny uhel nebo zatoceni kolen (delka ma obrovsky vliv) ti rozhodi sladeni vsech komponent. Tim ze mas delsi svody a ladak jsi odebral motoru operu, takze se nema o co oprit. Ted zalezi jak hodne do toho chces investovat a co od toho ocekavas?
Očekávám od toho že se to bude chovat jako originální kolena a tlumič.To je Rychlost cca 140 a spotřeba cca5l.Anikolena ani tlumič jsem nekupoval za účelem zvýšení výkonu ale protože originál byly po smrti(koroze).Jde mi o vzhled a původní parametry motocyklu.Na investici nezáleží.
Pokud chces soucasne reseni zachovat, tak mas podle me tyto moznosti:
1. najit nekoho na internetu, kdo ma cca. stejne ojetou motorku (kvuli opotrebeni, kompresim atd..) a ma stejne svody co ty, taky mu to vadilo ale problem vyresil - uprimne ti bohuzel moc sanci nedavam, ale je to nejlevnejsi reseni
2. experimentovat sam - koupit novy karburator (treba ebay) nebo nejaky po skutecne kompletni GO (nejlepe si udelat sam, ale vyjde to draz nez novy) a videt jak se to bude chovat, nasledne to sam doladovat pridavanim/uzaviranim vzduchu a tryskami - tohle je na hooodne dlouho a hodne vycerpavajici
3. privest motorku k ladicovi (skutecnemu a ne jen kdyz nekdo rika ze to umi - viz hruza u DKRacing ladeni...) (ale to musis mit karburatory stejne v perfektni kondici, coz ty asi nemas) a nechat sladeni vzduchu - trysky na nem. Pocitej, ale s cenou 6000 a vic jen za praci ladice s tim, ze vysledek budes mit lepsi, ale nikdo ti nic nezaruci
4. nejlevnejsi, ale taky mozna nejmene uspesne reseni ktere bych ti doporucoval je koupit nove karbce (v nejhorsim nejake po kompletni GO - jehly, kominky, tesneni...) a vyzkouset, kdyz bude stale spatny, tak proste koupit standard a holt svody a ladak prodat
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Odpovědět