k&k filtry

Podělte se s ostatními o zkušenosti
Odpovědět
čmoud
Už něco vím
Příspěvky: 57
Registrován: ned říj 10, 2010 9:12 pm
Bydliště: Petrovice u Týniště n/O

k&k filtry

Příspěvek od čmoud »

Ahoj. Máte někdo zkušenosti s K&k filtry? Je potřeba při jejich použití dělat ještě nějaký zásah třeba v karburátorech? Díky Robert

Uživatelský avatar
epidem
Všeználek
Příspěvky: 1251
Registrován: stř srp 05, 2009 6:17 pm
Bydliště: Kamberk
Kontaktovat uživatele:

Re: k&k filtry

Příspěvek od epidem »

jakmile dášk K/K filtry,je potřeba seřídit karbecy.....do motoru jde jiný poměr vzduchu a benzínu než u origo filtrů.....jsem jen teoretik,ale tohle by měl být základ... :wasntme

Uživatelský avatar
spritz
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 520
Registrován: stř bře 03, 2010 7:01 pm
Bydliště: Italia, Fiumicello (Grado)

Re: k&k filtry

Příspěvek od spritz »

Presne tak, doladit/pretryskovat karbece - a nezabudni na ladak. Ked motor lepsie (teda viac) nadychuje, tak to musi i vydychovat, inak su to vyhodene peniaze. Najdi si niekoho s brzdou a lambda sondou, nech ti to potom nasteluje, lebo systemom pokus-omyl sa s tym natrapis a nikdy to nebude ono.
"Testicula tacta omnia mala fugant..."

čmoud
Už něco vím
Příspěvky: 57
Registrován: ned říj 10, 2010 9:12 pm
Bydliště: Petrovice u Týniště n/O

Re: k&k filtry

Příspěvek od čmoud »

Díka všem za radu. Myslel jsem si to. Dám tam orig filtry:-))

Uživatelský avatar
spritz
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 520
Registrován: stř bře 03, 2010 7:01 pm
Bydliště: Italia, Fiumicello (Grado)

Re: k&k filtry

Příspěvek od spritz »

Ak predsa len das K&N filtre, tak doporucujem sadu od DYNOJETU (je to STAGE 2) - ihly, kominky, trysky.
To je sada naladena per K&N filtre, pripadne ine riedke filtre.
Samozrejme opacny postup tiez nie je mozny - ak das DYNOJET (STAGE 2) a nechas origo filtre, tak sa to bude zachlastavat a odpalovat sviecky, pretoze motor si bude tahat MNOHO paliva cez vacsie trysky a MALO vzduchu cez huste origo filtre.
"Testicula tacta omnia mala fugant..."

Odpovědět