ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Základní informace k S12 - SuperTenere XT1200Z
Odpovědět
Jirka46
Začínám
Příspěvky: 41
Registrován: čtv pro 04, 2014 2:07 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Jirka46 » čtv srp 24, 2017 10:22 am

jenik píše:
čtv srp 24, 2017 10:11 am
vrstvic píše:
čtv srp 24, 2017 9:57 am
Jako zakladatel tohoto vlákna chci poděkovat Jirkovi Omáčkovi, který dal na Facebook odkaz na PEPOŠ-MOTO včt. grafů atd.
A samozřejmě mi zajímají vaše další zkušenosti a názory na úpravu ECU třeba i od jiných firem atd.
nemam a nikdy mit FB, proto to prosim naod i sem, diky
https://www.facebook.com/peposmoto/?hc_ ... tion=group

Jirka46
Začínám
Příspěvky: 41
Registrován: čtv pro 04, 2014 2:07 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Jirka46 » čtv srp 24, 2017 10:24 am

Jirka46 píše:
čtv srp 24, 2017 10:22 am
jenik píše:
čtv srp 24, 2017 10:11 am
vrstvic píše:
čtv srp 24, 2017 9:57 am
Jako zakladatel tohoto vlákna chci poděkovat Jirkovi Omáčkovi, který dal na Facebook odkaz na PEPOŠ-MOTO včt. grafů atd.
A samozřejmě mi zajímají vaše další zkušenosti a názory na úpravu ECU třeba i od jiných firem atd.
nemam a nikdy mit FB, proto to prosim naod i sem, diky
https://www.facebook.com/peposmoto/?hc_ ... tion=group
Snad to takhle pujde.....hledej v sekci prispevky
Naposledy upravil(a) Jirka46 dne čtv srp 24, 2017 10:32 am, celkem upraveno 1 x.

Jirka46
Začínám
Příspěvky: 41
Registrován: čtv pro 04, 2014 2:07 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Jirka46 » čtv srp 24, 2017 10:31 am

vrstvic píše:
čtv srp 24, 2017 9:57 am
Jako zakladatel tohoto vlákna chci poděkovat Jirkovi Omáčkovi, který dal na Facebook odkaz na PEPOŠ-MOTO včt. grafů atd.
A samozřejmě mi zajímají vaše další zkušenosti a názory na úpravu ECU třeba i od jiných firem atd.
Jak jsem psal rado se stalo...jinak jsem Vomacka :D Troufnu si rict ze to tu nikdo jiny tyhle jednotky otevirat nebude...neni to asi uplne jen tak...kazdopadne krom tebe do pulky zari k Peposovi miri dalsich pet tenerek vcetne te me.Tak ze tu pak urcite bude co cist.
Super je ze to dela za lepsi penize nez nemci a navic kdyz je zajem tak krom zakladniho otevreni ma i mapu na sportovni filtr a otevreny vyfuk...a nebo pak i individualni doladeni na brzde..coz jinde proste nikdo nema....a hlavne porad jsme v CR.

asumi
Už něco vím
Příspěvky: 124
Registrován: stř úno 29, 2012 2:15 pm
Bydliště: Mělník

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od asumi » čtv srp 24, 2017 10:39 am

Zdravím pane,
tak tady je odkaz.

http://asumi.rajce.idnes.cz/XT1200Z/#ECU_2.jpg

Jik
Začínám
Příspěvky: 6
Registrován: stř lis 09, 2016 12:58 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Jik » sob zář 02, 2017 7:42 pm

Ahoj vsem! Takze dnes probehlo testovani vcera prehrate ECU, nutno podotknout ze s velkou zvedavosti. A taky trochu strachem jestli se z toho nestene v nizkych otackach ucukana bestie. Opak byl pravdou. Mam upraveny pouze S rezim a...asi budu opakovat uz zminena slova. 1-3 tisice otacek - jakoby klidnejsi chod motoru, kolem 3.tisic zmizelo to rozechveni se zvlastnim zvukovym efektem. Nad tri tisice, plynuly a kultivovany tah motoru. Ne jako bestie, ale uzrcite zvyseny. A pripada me i jakasi zmena v brzdeni motorem, jakoze to necukne kdyz se plyn zavre....coz netusim cim je docileno. Resume-pocitove to neni tricet procent vykonu, dvojka ani trojka nema snahu jit na zada bez dovoleni. Nicmene vse je jaksi vic intuitivni, klidnejsi a vic me bavilo jezdit v otackach. Nejsem zavodnik a vetsinou jezdim ve dvou, ale pri predjizdeni se ten vykon hodi. Vlastne ani nevim jestli se tam upravovala trochu i sestka, ale nekolikrat jsem tam dnes slapal sedmicku :) No a abych nezapomel, pristup Pepose-serioznost, pratelskost, profesionalita... Jik

radim00
Začínám
Příspěvky: 1
Registrován: pon kvě 22, 2017 9:17 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od radim00 » pon led 08, 2018 4:45 pm

Zdravím Vás borci. Jelikož jsem pracovně zaneprázdněn,ale teď si pročítám tady tu vaši diskuzi,tak vás chci jen upozornit,že motorka je moje,co byla upravená u MotoPepoš i s těmi grafi. Takže pokud bude někdo chtít poctivé info o úpravě,tak se klidně ptejte.
Jinak spousty km v novém roce bez nehod!!!
Radim

Uživatelský avatar
venca
Začínám
Příspěvky: 22
Registrován: pon dub 03, 2017 1:55 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od venca » pon úno 11, 2019 9:15 am

Tak se taky přidávám mezi OTEVŘENÉ. Až se oteplí budu testovat ale už teď se moooooc těším.

Petrr1
Začínám
Příspěvky: 34
Registrován: stř pro 23, 2015 10:09 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petrr1 » sob kvě 25, 2019 9:13 pm

Čau bando. Řeším jednu zásadní věc. Mám otevřené ECU , které jsem měl původně originální výfuk. Motorka jezdila peckově. Letos jsem pořídil nového Akrapoviče , kde jsem kromě lepšího zvuku, očekával ještě o chlup lepší chod motoru. Ale jaké bylo zklamání, když jsem poprvé vyjel s Akrapem. Pocitově horší průběh tahu motorky, oproti originálnímu výfuku. Co je špatně, když na originál to jezdilo jedna báseň. Teď mě to přijde výrazně tupější, ale uhlazenější chod motoru. ECU jsem nechával přehrávat v německu.

Uživatelský avatar
venca
Začínám
Příspěvky: 22
Registrován: pon dub 03, 2017 1:55 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od venca » pon čer 03, 2019 2:33 pm

Ahoj,bude to chtít nahrát mapu na Akrapu.......já mám Mivv a mapu přímo na něj. Otázkou je jestli by to nechtělo udělat něco se sáním. Kn filtr nebo něco takového.
kolik km máš najeto s Akr.?

Uživatelský avatar
namork1
Začínám
Příspěvky: 37
Registrován: sob črc 09, 2016 7:19 pm
Bydliště: Vyškov

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od namork1 » pon čer 03, 2019 6:03 pm

Venca - ahoj taky mám MIVV, nechceš se prosím podělit o zkušenosti s otevřením jenotky? Díky

Uživatelský avatar
venca
Začínám
Příspěvky: 22
Registrován: pon dub 03, 2017 1:55 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od venca » úte čer 04, 2019 7:46 pm

no podělit se můžu,nevím co tě zajímá a tak to vezmu letem světem. Tenerku mám 2015 a výfuk jsem montoval před rokem.Přes zimu jsem vymontoval řídící jednotku a odvezl na odblokování.Byla mi nabídnuta možnost nahrát mapu přímo na MIVV a to jsem využil.Po namontování jednotky zpět jsem rozhodně zaznamenal změny a to změny které jsem očekával.....naštěstí. Motor jde plynuleji,zátah od spodu parádní.Dříve jsem na T nejezdil,byla to strašná ,,guma¨ a nejelo to.Dnes ho používám hodně a to hlavně při jízdě ve2 ....a jede to. S jsem dříve jezdil skoro stále, dnes ho používám pokud jedu sám a chci jet trochu svižněji nebo potřebuji rychle předjet a tak.....ta reakce na plyn je parádní. Někde mám i graf ale teď ho nemůžu najít.
Pokud bych se měl znova rozhodnout tak do toho jdu znovu.
Jinak já jsem přes týden v Moravské Třebové a tak se můžeme domluvit a někde se potkat.

Uživatelský avatar
namork1
Začínám
Příspěvky: 37
Registrován: sob črc 09, 2016 7:19 pm
Bydliště: Vyškov

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od namork1 » úte čer 04, 2019 8:14 pm

Díky za info, takhle jsem si to nějak představoval. Delší dobu taky uvažuju o přehrání jednotky protože to co předvádí tenerka v nízkých otáčkách :think ... není hodno dvanáctkového motoru. Díky :yes

Odpovědět