Adventure doplňky na XTZ

Adventure doplňky na XTZ

Moderátor: Malý Venoušek

Plameňák
Zlepšuju se
Příspěvky: 236
Registrován: sob črc 14, 2012 7:06 pm

Re: Adventure doplňky na XTZ

Příspěvek od Plameňák »

jenik píše:
shantis píše:
jenik píše:Na strikacku se vykasli, je to blbost, neziskas nic a budes to mit jen drazsi a slozitejsi.
...ale bude mit original. a rekl bych, ze hlavne o to mu jde :think a vzhledem k tomu, co uz na tej masine udelal za upravy a co planuje, o nejakej slozitej cinnosti bych vubec nemluvil :mrk
no ja bych si tak jisty nebyl - budes mit minimalne problem s airboxem, lambda... jina velikost napasovani atd... no a samozrejme elektrika - fujjjj
Jeníku, to je jenom zatím nápad, kterej musím hodně dobře promyslet a srovnat si to v hlavě plusy a mínusy, Letos sem se svez na kámošovo TDM 900 a vcelku mi nadchlo, jenom trochu chybí spodek, ale on má sériovku a jeho syn má to samý, ale upravený. Na tuhle TDM-ku sem fakt zvědavej, já nepotřebuju 900 ccm, ani stříkačku, já chci šestikvalt. Elektrika není takovej problém, mám kámoše Drátka a ten je schopnej jí zprovoznit, pokud se použije komplet el. z TDM-ky, rozmotá se a použije vše pro provoz motoru a dalších věcí s tím spojených, tak si myslím, že to takovej problém nebude. Podle mě bude horší dořešit mechanický věci, ale vše musím promyslet a probrat všechny možnosti s někým kdo už něco podobnýho řešil, viď Jeníku, pokud budeš mít zájem poradit magorovi co si nedá pokoj.
Yamaha Super Tenere 750 r.v.1991, r.v.1996
Je jedno na čem jezdíš, hlavní je, že to má dvě kola a řídítka
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7171
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Adventure doplňky na XTZ

Příspěvek od jenik »

rad ti poradim :mrk , ale po zkusenostech je 6-ti kvalt zbytecnej na tehle motorce, protoze podvozek stejne pres 130km/h uz moc nestaci, takze za moji bejvalku musim rict, ze po zmene retezoveho kolecka to jelo naprosto idealne (tedy alespon pro me) - pres vesnice jsem v 50km/h rychlosti mel uz 5-ku, takze jsem jen projizdel krajinou a nemusel stale honit rychlosti a jen tak se kochal :cool . Naopak u Kaceny me stvalo, ze pres vesnici jsem musel dat 4-ku a po vyjezdu radit :sweat . XCecko umi taky jet na 6-ku pres vesnici a pak jen pridat :yes
ja mel masinu naladenej na kroutak a mam samozrejme nastaveni z Ignitechu ulozene doma v PC :yes
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Plameňák
Zlepšuju se
Příspěvky: 236
Registrován: sob črc 14, 2012 7:06 pm

Re: Adventure doplňky na XTZ

Příspěvek od Plameňák »

jenik píše:rad ti poradim :mrk , ale po zkusenostech je 6-ti kvalt zbytecnej na tehle motorce, protoze podvozek stejne pres 130km/h uz moc nestaci, takze za moji bejvalku musim rict, ze po zmene retezoveho kolecka to jelo naprosto idealne (tedy alespon pro me) - pres vesnice jsem v 50km/h rychlosti mel uz 5-ku, takze jsem jen projizdel krajinou a nemusel stale honit rychlosti a jen tak se kochal :cool . Naopak u Kaceny me stvalo, ze pres vesnici jsem musel dat 4-ku a po vyjezdu radit :sweat . XCecko umi taky jet na 6-ku pres vesnici a pak jen pridat :yes
ja mel masinu naladenej na kroutak a mam samozrejme nastaveni z Ignitechu ulozene doma v PC :yes
Jeníku, podvozkově mám Super Trenere 1A, přední vidli sem si spočítal na svojí váhu a zadní tlumič sem si nechal postavit na zakázku, takže sem schopnej jet o proti původnímu podvozku cca o 40 Km/h rychlejc. předtím se jezdil 80-90 a teď 120-130 Km/h a při tejhle rychlosti by se mi šestka hodila.
Jestli sem pochopil dobře, tak si Kačenu prodal a pořídil sis Tiger 800 XC. Tu sem si chtěl taky pořídit, ale prodal sem jenom Varana a Super Trenera se mi nepodařilo prodat, tak sem ho začal překopávat, aby vyhovoval mím požadavkům, což podvozkově splnil na 90 procent, přes zimu musím doladit brzdy. Ale jinak si nemůžu stěžovat, musím vzít kdy vylezla z linky a přesto je schopná stíhat současným motorkám.
Říkal sem si, jak mi super zatahuje, jako můj bejvalej Varan, do tý doby něž se kámoš chtěl svézt na mojí a já se posadil na jeho upravenýho Varana (stejně jako byl můj). Potom sem už neříkal, že mi zatahuje jak Varan, ale na druhou stranu sem se s ním pral v zátočinách, prostě sem ho musel přemlouvat, aby zatočil. A kámoš byl vyděšenej, že tu mojí nemoch udržel na silnici. No jo buď je motorka super stabilní a hůř zatáčí a nebo naopak. Obojí nejde, ale já jí sem schopnej vodit bez jakejch koliv problémů, jde holt o zvyk.
Prostě se ta moje chová něco mezi supersportem a motardem, prostě hrává a zábavná. Já řídím motorku a né ona mě.
Jak si spokojenej s XC-ečkem, v testech roznáší GS 800, jenom prej spotřeba je šílená, i když má o 3 litry větší nádrž, tak má o romadu menší dojezd (spotřeba přes 6,5 l/100 Km), je to pravda, ale jinak bohová motorka ze super zátahem. Měl sem slíbenou projížďku u prodejce v Německu, jenže sem si přetrhal vazy v kolenia trvalo 1 1/2 roku než mi dali dohromady. Ale letos sem si sednul v Brně ne Tiger 1200 Explorer a byl sem nadšenej, jenže jaksi chyběj chechtáky.
Budu rád, když mi poradíš co a jak.
Yamaha Super Tenere 750 r.v.1991, r.v.1996
Je jedno na čem jezdíš, hlavní je, že to má dvě kola a řídítka
Uživatelský avatar
shantis
Dobrovolný přispěvatel 2020
Dobrovolný přispěvatel 2020
Příspěvky: 2392
Registrován: sob lis 15, 2008 6:18 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Adventure doplňky na XTZ

Příspěvek od shantis »

kuci, nerad se vam motam do diskuze :dance ale do tutoho vlakna by mely patrit veci tykajici se adventure doplnku.
vyber motocyglu resil Jenik v tutom vlakne popr. tady (mimochodem - vybral barmboru, nikoliv trojzubec :nech :P ) a pripadne na vstrikovani u XTZ je novy vlakno zalozene Venouskem.
at tu v tom nemame takovej binec... diky :hand
s.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7171
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: Adventure doplňky na XTZ

Příspěvek od jenik »

Plameňák píše:
jenik píše:rad ti poradim :mrk , ale po zkusenostech je 6-ti kvalt zbytecnej na tehle motorce, protoze podvozek stejne pres 130km/h uz moc nestaci, takze za moji bejvalku musim rict, ze po zmene retezoveho kolecka to jelo naprosto idealne (tedy alespon pro me) - pres vesnice jsem v 50km/h rychlosti mel uz 5-ku, takze jsem jen projizdel krajinou a nemusel stale honit rychlosti a jen tak se kochal :cool . Naopak u Kaceny me stvalo, ze pres vesnici jsem musel dat 4-ku a po vyjezdu radit :sweat . XCecko umi taky jet na 6-ku pres vesnici a pak jen pridat :yes
ja mel masinu naladenej na kroutak a mam samozrejme nastaveni z Ignitechu ulozene doma v PC :yes
Jeníku, podvozkově mám Super Trenere 1A, přední vidli sem si spočítal na svojí váhu a zadní tlumič sem si nechal postavit na zakázku, takže sem schopnej jet o proti původnímu podvozku cca o 40 Km/h rychlejc. předtím se jezdil 80-90 a teď 120-130 Km/h a při tejhle rychlosti by se mi šestka hodila.
Jestli sem pochopil dobře, tak si Kačenu prodal a pořídil sis Tiger 800 XC. Tu sem si chtěl taky pořídit, ale prodal sem jenom Varana a Super Trenera se mi nepodařilo prodat, tak sem ho začal překopávat, aby vyhovoval mím požadavkům, což podvozkově splnil na 90 procent, přes zimu musím doladit brzdy. Ale jinak si nemůžu stěžovat, musím vzít kdy vylezla z linky a přesto je schopná stíhat současným motorkám.
Říkal sem si, jak mi super zatahuje, jako můj bejvalej Varan, do tý doby něž se kámoš chtěl svézt na mojí a já se posadil na jeho upravenýho Varana (stejně jako byl můj). Potom sem už neříkal, že mi zatahuje jak Varan, ale na druhou stranu sem se s ním pral v zátočinách, prostě sem ho musel přemlouvat, aby zatočil. A kámoš byl vyděšenej, že tu mojí nemoch udržel na silnici. No jo buď je motorka super stabilní a hůř zatáčí a nebo naopak. Obojí nejde, ale já jí sem schopnej vodit bez jakejch koliv problémů, jde holt o zvyk.
Prostě se ta moje chová něco mezi supersportem a motardem, prostě hrává a zábavná. Já řídím motorku a né ona mě.
Jak si spokojenej s XC-ečkem, v testech roznáší GS 800, jenom prej spotřeba je šílená, i když má o 3 litry větší nádrž, tak má o romadu menší dojezd (spotřeba přes 6,5 l/100 Km), je to pravda, ale jinak bohová motorka ze super zátahem. Měl sem slíbenou projížďku u prodejce v Německu, jenže sem si přetrhal vazy v kolenia trvalo 1 1/2 roku než mi dali dohromady. Ale letos sem si sednul v Brně ne Tiger 1200 Explorer a byl sem nadšenej, jenže jaksi chyběj chechtáky.
Budu rád, když mi poradíš co a jak.
nemam XCecko, mam Bramboru, protoze mi Sinner XCecko rozmluvil, holt ma pravdu, ze pri mojich par kilometrech rocne si kupovat funglovku za 250K a nacpat do ni dalsich 20 je fakt nad moje moznosti. Takze u me zatim zvitezil financni duvod.
Drzim ti palce, bo mas naslapnuto udelat neco fakt dost dobryho!!! :yes
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Uživatelský avatar
sczekaan
Všeználek
Příspěvky: 1385
Registrován: čtv říj 18, 2007 5:02 pm
Bydliště: Austerlitz :-)

Re: Adventure doplňky na XTZ

Příspěvek od sczekaan »

nebudu dělat nový vlákno, jen jsem na tohle narazil...pro kutily :chuckle dobrej bazmek jako začátek lešení...
http://autopilot.makeit.cz/
Přílohy
holder.jpg
holder.jpg (49.47 KiB) Zobrazeno 6567 x
Odpovědět