koncept devítikilo..

Vaše naše i cizí fotky, prostě všechny možný i nemožný fotky

Moderátor: Malý Venoušek

Odpovědět
bonnyes
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 916
Registrován: stř říj 26, 2011 2:06 pm
Bydliště: Blšany u Loun
Kontaktovat uživatele:

koncept devítikilo..

Příspěvek od bonnyes » pát říj 26, 2012 10:54 pm


jenik
Site Admin
Příspěvky: 6709
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od jenik » sob říj 27, 2012 7:15 am

bonnyes píše:To by mohlo být ono..
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... D384M&NR=1
zajimave :)
Go here for Website:
http://web.me.com/nicolas.vontobel/XT90 ... /Home.html
This is an personal concept study of a 900 Super Tenere Adventure. It is based on my 2010 Super Tenere concept studies. The upper sidecovers are redesignd with a bigger air intake and it has now a larger 33 Litre fuel tank. The bike is stronger than the XT660Z and the F800GS but still capable for offroad sessions anywhere.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Uživatelský avatar
shantis
Dobrovolný přispěvatel 2018
Dobrovolný přispěvatel 2018
Příspěvky: 2374
Registrován: sob lis 15, 2008 6:18 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od shantis » sob říj 27, 2012 8:52 am

tyhle koncepty jsou zajimavy, bohuzel to napadne pouze fanousky a nadsence, nikdy samotny vyrobce :head ty radsi do*ebou i to, co doposud fungovalo vic nez dobre (viz KTM 990 -> 1190) :nech

bonnyes
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 916
Registrován: stř říj 26, 2011 2:06 pm
Bydliště: Blšany u Loun
Kontaktovat uživatele:

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od bonnyes » sob říj 27, 2012 10:37 am

Naprostej souhlas! Trendem je stavět silniční mrchy kterým dají přívlastek enduro. Vem si jaká vyrostla legenda z Afrik, XTZ a teď roste z LC8. Určitě by si toto zájemce našlo. Byla by na světě další legenda mezi těma bavorákama, tigrama. Když to vidím jak jeden kopíruje druhého, tak toto se uplně vyjímá bavoráckým rysům, kterých už je tolik, že to nerozeznáš zdálky od sebe co to vlastně je. Navíc by to byl příjemnej střed mezi překoňovanou mrchou a jednobuchem. Třeba na to jamaha příjde.. Pavožoval bych toto za důstojné pokračování ST..

Uživatelský avatar
Sinner
Dobrovolný přispěvatel 2018
Dobrovolný přispěvatel 2018
Příspěvky: 671
Registrován: ned črc 11, 2010 6:42 pm
Bydliště: Praha

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od Sinner » sob říj 27, 2012 10:55 am

Pro mne je asi největší zvěrstvo Honda Crosstourer.
Waring! Thieves will be shot and the survivors will be prosecuted.

bonnyes
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 916
Registrován: stř říj 26, 2011 2:06 pm
Bydliště: Blšany u Loun
Kontaktovat uživatele:

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od bonnyes » sob říj 27, 2012 11:04 am

Obrázek

:inlove

Už jsem si trochu pohrával s myšlenkou udělat přes zimu přestavbu. Když jsem to tak počítal, tak na to nebudu mít prachy. Přemejlel jsem o podvozku, tlumiče, přeplést zadek na 18", změna svodů atd. Trochu pofackovat design, kterej je sice podřadnej, ale dotáhnout masku ala relí aby tam nebyl ten strašidelnej odpadkovej koš. Uvidím co se povede. Bohužel je to penězích, ale vize mám dobré :D
Každopádně už řeším ako sa stát laminátorom, výrobcom kopyt..

bonnyes
Vím čím dál tím víc
Příspěvky: 916
Registrován: stř říj 26, 2011 2:06 pm
Bydliště: Blšany u Loun
Kontaktovat uživatele:

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od bonnyes » sob říj 27, 2012 11:17 am

Sinner píše:Pro mne je asi největší zvěrstvo Honda Crosstourer.
Ano, nejlépe tahat svody pod mašinou a nablejskanou koncovku proklatě nízko u pasu. Abs nevypínatelné, to proto aby to měl uživatel v čurbesu snažší. V základu to prodávat na hladkých šprckách aby hned bylo jasné kam mašina patří, nasadit blástry aby se tomu mohlo říkat enduro :wring

http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-ji ... 20752.html

Fox13
Všeználek
Příspěvky: 1354
Registrován: pon dub 27, 2009 10:20 am
Bydliště: Dašice, Pardubický kraj

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od Fox13 » sob říj 27, 2012 12:45 pm

bonnyes píše:Obrázek

:inlove

Už jsem si trochu pohrával s myšlenkou udělat přes zimu přestavbu. Když jsem to tak počítal, tak na to nebudu mít prachy. Přemejlel jsem o podvozku, tlumiče, přeplést zadek na 18", změna svodů atd. Trochu pofackovat design, kterej je sice podřadnej, ale dotáhnout masku ala relí aby tam nebyl ten strašidelnej odpadkovej koš. Uvidím co se povede. Bohužel je to penězích, ale vize mám dobré :D
Každopádně už řeším ako sa stát laminátorom, výrobcom kopyt..
trochu odbočím....ale na výrobu rallyštítu se chystám taky už mám vizi jak by to mělo vypadat v hlavě, ale ještě jak to dopadne :D

Wiblyz
Všeználek
Příspěvky: 1224
Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od Wiblyz » sob říj 27, 2012 1:19 pm

bonnyes píše:
Sinner píše:Pro mne je asi největší zvěrstvo Honda Crosstourer.
Ano, nejlépe tahat svody pod mašinou a nablejskanou koncovku proklatě nízko u pasu. Abs nevypínatelné, to proto aby to měl uživatel v čurbesu snažší. V základu to prodávat na hladkých šprckách aby hned bylo jasné kam mašina patří, nasadit blástry aby se tomu mohlo říkat enduro :wring

http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-ji ... 20752.html
Takhle jeblo v kokosu i Yamaze, kdyz udelali XT660R a protahli svody spodem. Jinac k tem poradnej endurum: uz se nedela vlastne ani fakt dobrej velkej jednobuch. Yamaha dela XT660Z a pochybny 660R ( jeste WR250R ). XT660Z meli udelat ve dvou cenovejch relacich - tu co je a jednu s echt podvozkem, 18" kolem a odlehcenou. Suzuki dela dobry akorat ctyrkilo, DR650SE je na tom jeste hur nez XT. Nejaky G650GS od BMW ma k enduru tak daleko jako 1190 KTM. Kawasaki dela v soucasny dobe "tupy" akorat 250. Honda dela XR650L - parametrama je to na stejny pricce jako TT, ale bohuzel je to tu neprihlasitelny kvuli emisnim normam. Sice se sem tam nejakej ten model obejvi, treba jako HQ TR650, ale stejne to nema ani 21" predni kolo a vypada to jak dalsi BMW. :shake Jediny, co v soucasny dobe stoji za pozornost je KTM 690 enduro - bohuzel je to fakt spis hard enduro nez univerzalni motorka ( nejaka vetsi porce km je na tom v seriovym stavu prej dost maso ). Takze ve finale nezbejva nez vzit bud tu KTM - ve verzi R skoro za ctvrt mega nebo za nejakejch 180 XT660Z a predelat ji. Treba takhle - tohle bych mohl: http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 38128.html
Naposledy upravil(a) Wiblyz dne sob říj 27, 2012 1:43 pm, celkem upraveno 1 x.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue

Wiblyz
Všeználek
Příspěvky: 1224
Registrován: úte srp 12, 2008 10:25 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od Wiblyz » sob říj 27, 2012 1:42 pm

Jo a kdyby nekoho zajimalo, jak vypada ta nabidka graficky:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Bral jsem v potaz, aby slo o jednovalec, s intervalama nekolik tisic km na olej, minimalni udrzbu a univerzalni vyuziti.
Yamaha TT600S 4LW 1996 in white and blue

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6709
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: koncept devítikilo..

Příspěvek od jenik » ned říj 28, 2012 7:44 am

jen tak mimo misu - na ofigo fotkach 1190 R je krasne videt svod vedeny spodem, ktery je uz i na techto fotkach splotenej :rofl
Ted zrovna tu fotku nemohu najit...

Obrázek

Obrázek
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Odpovědět