XTZ 750 1990 na díly
XTZ 750 1990 na díly
Zdarec
Prodávám díly z mé XTZ 750, na prodej je vše kromě rámu a upravených brýlí.
Hrubý seznam a přibližný stav jednotlivých dílů:
MOTOR: stav tachometru cca 60000, najeto kdoví kolik. Já na něm najel cca 12000. Komprese měřeny ve slušovicích a údajně byly dobré. Motor žere olej, patrně v háji gufera ventilů. ve 47000 měněn rozvodový řetěz. Motor bych chtěl prodat vcelku.
PODVOZEK: Přední vidlice KO zralá na repasi, chčije z ní olej a netlumí. Zadní tlumič Hagon, 1 šroubek na štelování čehosi. Provedení oproti standardnímu tlumiči o 200% lepší, stav perfektní. Přední vidlice z Yamahy YZ 426F, stav perfektní.
Přední brýle rozlisované, napohled ok.. nové ložiska krku řízení.
Přepákování stav dobrý, měněny některé gufera a čep pod tlumičem. Ostatní čepy ok, bez vůlí.
Kyvka odrbaná a ložiska v prdeli.
BRZDY: Přední brzdiče a kotouče OK, zadní brzdiče mám 2 ks, jeden přišel o šrouby co drží destičky. Zadní kotouč KO. Zadní desky KO.
POHON: V rozetě nové gumy, nové ložisko, sestava rozeta - ložisko rozety bez vůle. Navíc mám ještě jednu rozetu s vyhlodaným průměrem pod ložiskem.
Sekundární převod na vyhození, nebo dojetí v terénu, opotřebení značné, leč ne maximální.
PLASTY: plasty jsou nanic.. prakticky každý plast kromě zadního co drží značku a těch dvou malých co jsou pod hliníkovým nosičem je nějakým způsobem polámaný a posvařovaný.
ELEKTRIKA: Elektrika prošla revizí ve slušovicích aby se na tom dalo někam dojet.. předtím byl v háji konektor od regulátoru dobíjení, od té doby fungovala spolehlivě.
KOLA: kola ohlodané od věčného přezouvaní chlupatých gum. Ložiska v kolech vypadají ok, chtělo by to nové gufera.
PALIVOVÝ SYSTÉM: Mám k dispozici dvě sady karburátorů Mikuni BDST 38, celkově tedy 4 kusy. Obě sady zralé na repas.
Podtlaková pumpa zdá se býti ok.
Kdybyste měl někdo zájem o jakýkoliv díl napište mi SZ, na ceně se dohodneme. K dispozici je opravdu celá motorka kromě rámu. Neváhejte napsat i pokud máte zájem o díl, který jsem nezmínil výše.
Díky.
Prodávám díly z mé XTZ 750, na prodej je vše kromě rámu a upravených brýlí.
Hrubý seznam a přibližný stav jednotlivých dílů:
MOTOR: stav tachometru cca 60000, najeto kdoví kolik. Já na něm najel cca 12000. Komprese měřeny ve slušovicích a údajně byly dobré. Motor žere olej, patrně v háji gufera ventilů. ve 47000 měněn rozvodový řetěz. Motor bych chtěl prodat vcelku.
PODVOZEK: Přední vidlice KO zralá na repasi, chčije z ní olej a netlumí. Zadní tlumič Hagon, 1 šroubek na štelování čehosi. Provedení oproti standardnímu tlumiči o 200% lepší, stav perfektní. Přední vidlice z Yamahy YZ 426F, stav perfektní.
Přední brýle rozlisované, napohled ok.. nové ložiska krku řízení.
Přepákování stav dobrý, měněny některé gufera a čep pod tlumičem. Ostatní čepy ok, bez vůlí.
Kyvka odrbaná a ložiska v prdeli.
BRZDY: Přední brzdiče a kotouče OK, zadní brzdiče mám 2 ks, jeden přišel o šrouby co drží destičky. Zadní kotouč KO. Zadní desky KO.
POHON: V rozetě nové gumy, nové ložisko, sestava rozeta - ložisko rozety bez vůle. Navíc mám ještě jednu rozetu s vyhlodaným průměrem pod ložiskem.
Sekundární převod na vyhození, nebo dojetí v terénu, opotřebení značné, leč ne maximální.
PLASTY: plasty jsou nanic.. prakticky každý plast kromě zadního co drží značku a těch dvou malých co jsou pod hliníkovým nosičem je nějakým způsobem polámaný a posvařovaný.
ELEKTRIKA: Elektrika prošla revizí ve slušovicích aby se na tom dalo někam dojet.. předtím byl v háji konektor od regulátoru dobíjení, od té doby fungovala spolehlivě.
KOLA: kola ohlodané od věčného přezouvaní chlupatých gum. Ložiska v kolech vypadají ok, chtělo by to nové gufera.
PALIVOVÝ SYSTÉM: Mám k dispozici dvě sady karburátorů Mikuni BDST 38, celkově tedy 4 kusy. Obě sady zralé na repas.
Podtlaková pumpa zdá se býti ok.
Kdybyste měl někdo zájem o jakýkoliv díl napište mi SZ, na ceně se dohodneme. K dispozici je opravdu celá motorka kromě rámu. Neváhejte napsat i pokud máte zájem o díl, který jsem nezmínil výše.
Díky.
Re: XTZ 750 1990 na díly
Seznam dílů k prodeji, ceny a foto na vyžádání.
řidítka
zadní plasty
ovladače každý po
komplet spojka s lankem
spínač brzdy, stojanu, každý za
plynová lanka s rukojetí
unašeč rozety s poškozeným průměrem pod ložiskem
plast držící SPZ
airbox
separátor oleje
Unašeč rozety s ložiskem
Gumy do rozety, stav ok, bez vůle
Ventilátor chladiče
Karburátory (na repas), mám k dispozici dva páry
Kyvka
Tlumič hagon (zralý na repas)
Přední kolo
Přední kotouč
Třmen přední/ zadní
Šnek tachometru
Lanko tachometru
Brýle komplet
Ložiska krku řízení (nová)
Budíky
Přední světla (starý typ žárovek)
Zapalování
Termostat s hadicema víčkem a čidlem teploty
Spínací skříňka s klíčkem, víkem nádrže a krytem zadní přihrádky
Zrcátko pravé
Lešení
Blinkr
Komplet kabeláž
Nádrž
Podsedláky
Zadní stupačky (typ po faceliftu)
Motor
Cívka s kabelama a fajfkama
Startovací relé
Přepákování
Regulátor dobíjení ignitech
Padáky, nosiče kufrů
Givi monorack + Givi maxia modrý
řidítka
zadní plasty
ovladače každý po
komplet spojka s lankem
spínač brzdy, stojanu, každý za
plynová lanka s rukojetí
unašeč rozety s poškozeným průměrem pod ložiskem
plast držící SPZ
airbox
separátor oleje
Unašeč rozety s ložiskem
Gumy do rozety, stav ok, bez vůle
Ventilátor chladiče
Karburátory (na repas), mám k dispozici dva páry
Kyvka
Tlumič hagon (zralý na repas)
Přední kolo
Přední kotouč
Třmen přední/ zadní
Šnek tachometru
Lanko tachometru
Brýle komplet
Ložiska krku řízení (nová)
Budíky
Přední světla (starý typ žárovek)
Zapalování
Termostat s hadicema víčkem a čidlem teploty
Spínací skříňka s klíčkem, víkem nádrže a krytem zadní přihrádky
Zrcátko pravé
Lešení
Blinkr
Komplet kabeláž
Nádrž
Podsedláky
Zadní stupačky (typ po faceliftu)
Motor
Cívka s kabelama a fajfkama
Startovací relé
Přepákování
Regulátor dobíjení ignitech
Padáky, nosiče kufrů
Givi monorack + Givi maxia modrý
Naposledy upravil(a) jura dne úte dub 22, 2014 8:00 am, celkem upraveno 5 x.
-
- Vím čím dál tím víc
- Příspěvky: 511
- Registrován: ned črc 11, 2010 7:36 am
- Bydliště: Třebotov
Re: XTZ 750 1990 na díly
maš sz
Re: XTZ 750 1990 na díly
Zdravím mel bych zájem o tu plotnu a kufr.
Je ještě k mání a jaka cena
Je ještě k mání a jaka cena
- Bobson
- Už něco vím
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv srp 08, 2013 7:50 pm
- Bydliště: Prostredni Porici, Kretin
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 750 1990 na díly
jak vypadaji nosice kufru? mel bych zajem. Slo by poslat foto bboucnik@seznam.cz,. dik
Re: XTZ 750 1990 na díly
Ahoj, máš kryt řetězu a za kolik? Díky
Re: XTZ 750 1990 na díly
Zdar, co ty padáky? a nosiče a.... vůbec. Jelikož jsem z Kroměříže, tak bych se mohl stavit co? je to kósček... Jak se znám tak bych si určitě něco vybral.
Re: XTZ 750 1990 na díly
Zdravím, k dispozici jsou i Mitas E-07 a E-08 na zadek v dobrém stavu.. kdyby měl někdo zájem, pište SZ.
Re: XTZ 750 1990 na díly
Zdravím pánové.. stále ještě mám pár dílů na prodej, jmenovitě OK motor, elektrika (kromě kabelů), přední kolo, kyvka, brzdy, karbece atd. V případě zájmu piště SZ. Díky
-
- Vím čím dál tím víc
- Příspěvky: 918
- Registrován: stř říj 26, 2011 2:06 pm
- Bydliště: Blšany u Loun
- Kontaktovat uživatele:
Re: XTZ 750 1990 na díly
Juro, psal jsem ti SZ..
Re: XTZ 750 1990 na díly
Juro psal jsem ti SZ
Re: XTZ 750 1990 na díly
Juro jak jsi byl spokojen s tim HAGONEM.Rad bych ho taky pořidil,ale je dost mastnej tak bych docela rad aby to za to opravdu stalo.Rad jezdim Of po jakym čase je zralej na repas?Je to opravdu takovej rozdil?
Re: XTZ 750 1990 na díly
Juro psal jsem ti SZ
Re: XTZ 750 1990 na díly
Nikdo stále nemá zájem o Mitas E-07 a E-08 v dobrém stavu a za dobré peníze ? Rozměr 140/80 R17
Re: XTZ 750 1990 na díly
Pár dílů co ještě mám, plus motor, přední kolo komplet, kyvka, šusplech, lešení, bouchlej ale těsnící chladič, kdyby někdo chtěl zálohu za pár korun pro případ nouze atd