Moje recenze XT1200Z
Napsal: ned črc 11, 2010 12:28 pm
Jiz pri prvnim pohledu je videt par drobnosti, ktere nejsou uplne idealni pro opravdu Supertenere, ktere jiz byly nejak diskutovany:
- olejovy filtr koukajici dopredu - jelikoz to ma docela dost motorek je to asi z duvodu chlazeni oleje, protoze nic jineho me nenapada
- proste je to 12-ka
- chtelo by to 21 predni kolo
+ regler kouka dopredu, takze se bude lepe chladit
+ celkem zdarily design
a ted ceho jsem si vsiml pri jizde:
- predni vidle a predni kolo neni vhodne, predek je docela tvrdy kdyz jsem zkousel nejaky ten obrubnik nebo lehkou nerovnost, pomohlo by dat jine vidle a kolo
- docela nizka riditka, ve stupackach jsem narovnany nemohl jet
- chladic je umisten na levem boku, protoze ve predu neni misto, ale docela nemile me prekvapilo jak casto spoustel vetrak chladice, myslim si ze docela o dost vic i nez na mem 900, kde to je taky o neco malinko vic nez na 750-tce. Na videu je slyset prave ten vetrak.
- pri razeni rychlosti stale "klopite" centralni stojanek, ktery ma vybezek pod stupackou, kterou prevysuje, je videt na fotkach
- kontrolky blinkru jsou docela uzke a hur viditelne
- sedlo ridice, ktere je velmi dlouhe a ridic klouze stale dozadu(to by ale slo vyresit
- z volnobehu kdyz se delsi dobe rychle prida, tak to ma lehkou diru v nabehu(ja na 900 mam taky)
- radici tahla jsou moc videt, pri padu si myslim, ze se ohnou a proste neodjedete - TT urcite vyresi.
+ svetla se nevypinaji, ale automaticky se obe rozsviti
+ razeni rychlosti je v pohode
+ aspon maly prostor pod sedlem na lekarnicku a penezenku
+ motor je NAPROSTO BOHOVSKY!
+ palivove mapy T a S a prepinani za jizdy. Na S vam motorka ujede a uz ji nechytite :-)))
+ velke a pohodlne sedlo i pro spolujezdce
+ velka a prehledna pristrojovka(az na kontrolky blinkru)
+ nastavitelne sedlo bez nutnosti naradi
+ jednoduse nastavitelny zadniho tlumice
+ bezdusovky a ma to draty
+ na centralni stojanek jde velmi lehce
+ integrovana zasuvka
+ jednoducha vymena zarovky
+ dobre sviti
Motorka se ovlada dobre, ale vaha je proste citit na riditkach pri zataceni. Motor jede upravdu !!!!bohovsky!!! - fakt mi na S masina male ujela pod zadkem, jeste bych doporucoval E (ekonomy).
Motor ani v nizkych otackach necuka, ve 2,5tis. se zacina probouzet a ve 3tis. zacina fakt ukrutnej kroutak.
Spotrebu jsem neresil, to by chtelo ji mit dyl.
Motorka je dostacujici na nerovne cesty, ale ani do lehkeho terenu bych se s ni s touhle predni vidli a kolem moc nepoustel, pokud by se toto vyresilo a daly jine pneumatiky, pak urcite ano.
update 14.7.
tak jeste neco - pozice nohou jsou o proti nasi S10 vice dozadu jakoby vic do supersporta, ale asi by se na to dalo zvyknout.
update 16.7.
ten "canfrlicek" od stojanku, co mi vadil v razeni byl na teto motorce ohnuty do spatne polohy
predni vidle by mely jit nejak lip seridit, ale to nemohu posoudit do jake miry
Pri 130km/h ma 4tis. otacek na 6-ku. Ja mam asi 4500 u 900
Jinak jsem se domluvil v Marimoto, ze bychom jakmile budou mit pujcovaci kousek, mohli vsichni zajet a na dopoledne si ji pujcit(po slozeni zalohy). Pokusim se jeste oslovit primo Yamahu.
Kompletni fotky jsou ve fotogalerii.
- olejovy filtr koukajici dopredu - jelikoz to ma docela dost motorek je to asi z duvodu chlazeni oleje, protoze nic jineho me nenapada
- proste je to 12-ka
- chtelo by to 21 predni kolo
+ regler kouka dopredu, takze se bude lepe chladit
+ celkem zdarily design
a ted ceho jsem si vsiml pri jizde:
- predni vidle a predni kolo neni vhodne, predek je docela tvrdy kdyz jsem zkousel nejaky ten obrubnik nebo lehkou nerovnost, pomohlo by dat jine vidle a kolo
- docela nizka riditka, ve stupackach jsem narovnany nemohl jet
- chladic je umisten na levem boku, protoze ve predu neni misto, ale docela nemile me prekvapilo jak casto spoustel vetrak chladice, myslim si ze docela o dost vic i nez na mem 900, kde to je taky o neco malinko vic nez na 750-tce. Na videu je slyset prave ten vetrak.
- pri razeni rychlosti stale "klopite" centralni stojanek, ktery ma vybezek pod stupackou, kterou prevysuje, je videt na fotkach
- kontrolky blinkru jsou docela uzke a hur viditelne
- sedlo ridice, ktere je velmi dlouhe a ridic klouze stale dozadu(to by ale slo vyresit
- z volnobehu kdyz se delsi dobe rychle prida, tak to ma lehkou diru v nabehu(ja na 900 mam taky)
- radici tahla jsou moc videt, pri padu si myslim, ze se ohnou a proste neodjedete - TT urcite vyresi.
+ svetla se nevypinaji, ale automaticky se obe rozsviti
+ razeni rychlosti je v pohode
+ aspon maly prostor pod sedlem na lekarnicku a penezenku
+ motor je NAPROSTO BOHOVSKY!
+ palivove mapy T a S a prepinani za jizdy. Na S vam motorka ujede a uz ji nechytite :-)))
+ velke a pohodlne sedlo i pro spolujezdce
+ velka a prehledna pristrojovka(az na kontrolky blinkru)
+ nastavitelne sedlo bez nutnosti naradi
+ jednoduse nastavitelny zadniho tlumice
+ bezdusovky a ma to draty
+ na centralni stojanek jde velmi lehce
+ integrovana zasuvka
+ jednoducha vymena zarovky
+ dobre sviti
Motorka se ovlada dobre, ale vaha je proste citit na riditkach pri zataceni. Motor jede upravdu !!!!bohovsky!!! - fakt mi na S masina male ujela pod zadkem, jeste bych doporucoval E (ekonomy).
Motor ani v nizkych otackach necuka, ve 2,5tis. se zacina probouzet a ve 3tis. zacina fakt ukrutnej kroutak.
Spotrebu jsem neresil, to by chtelo ji mit dyl.
Motorka je dostacujici na nerovne cesty, ale ani do lehkeho terenu bych se s ni s touhle predni vidli a kolem moc nepoustel, pokud by se toto vyresilo a daly jine pneumatiky, pak urcite ano.
update 14.7.
tak jeste neco - pozice nohou jsou o proti nasi S10 vice dozadu jakoby vic do supersporta, ale asi by se na to dalo zvyknout.
update 16.7.
ten "canfrlicek" od stojanku, co mi vadil v razeni byl na teto motorce ohnuty do spatne polohy
predni vidle by mely jit nejak lip seridit, ale to nemohu posoudit do jake miry
Pri 130km/h ma 4tis. otacek na 6-ku. Ja mam asi 4500 u 900
Jinak jsem se domluvil v Marimoto, ze bychom jakmile budou mit pujcovaci kousek, mohli vsichni zajet a na dopoledne si ji pujcit(po slozeni zalohy). Pokusim se jeste oslovit primo Yamahu.
Kompletni fotky jsou ve fotogalerii.