ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
o kolik procent je to pocitove lepsi?
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
tak jsem to otestoval jen zlehka dal jsem o víkendu 500km, ale skoro vše na vodě
V každym případě je to hodně znát.
Při trošku svižnějším rozjezdu na T režim se mi zvedlo cca 50 cm přední kolo
V každym případě je to hodně znát.
Při trošku svižnějším rozjezdu na T režim se mi zvedlo cca 50 cm přední kolo
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Pockej, az se svizneji rozjedes na S-ko Me to T-cko prijde pocitove stejne silne, ale projev je takovy sametovejsi.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Mě se zdá, že i T- čko tahá líp. Je živější. Možní tomu pomohl výfuk....
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Ahoj všem,
dnes mě přišla upravená jednotka z DE. Hned jsem to namontoval a musel to projet.
Moje očekávání bylo veliké, ale to co se dnes odehrálo mezi mnou a motorkou, je prostě nepopsatelné blaho.
Režim T - je celkově klidnější, uhlazenější,bez cukání a škubání. Celkový dojem je super. Ideální do města, klidné přejezdy, šotoliny a terén. Musel jsem to dnes zkusit na šotolinách a mám z toho celkově lepší pocit , než předtím. Pocitově to jede lépe , uhlazeněji.
Režim S - jakmile jsem to přepnul na S a vzal jsem za plynovou rukojeť, málem jsem o motorku přišel. Takový nástup výkonu, jsem opravdu nečekal ani ve snu. Ten záběr je opravdu brutální v porovnání s předchozím nastavením. Neskutečně úžasný pocit, jako na supersportu. 1-2-3 a přední kolo se zvedá :-) Jede jako kráva. Teprve nyní je cítit ta pravá síla motoru. Kolikrát jsem měl až strach :-) Ale abych měl úplné srovnání, vzal jsem motorku na můj oblíbený ještěd. Teprve tady se ukázala ta velká změna . Je tam samá zatáčka, vracečky, krátké rovinky. Dříve jsem se tam trochu trápil, protože ten motor na S , tam prostě nebyl úplně v pohodě a dost to cukalo. Dnes velký obrat a ejhle, najednou jsem na krátkých rovinkách měl 130km/h a každý výjezd ze zatáčky jsme si užíval s rohlíkem od ucha k uchu bez cukání. Kontrola trakce blikala jako bláznivá :-) Tem pocit je nepopsatelný a stále trvající. Už se nemůžu dočkat, až ji zítra vezmu na další cestu.
Pro mě to bylo správné rozhodnutí a mohu to všem jen vřele doporučit. Nejsem žádný závodníka rád jezdím šotoliny. Ale i to nové T je mnohem lepší a uhlazenější. A když si budu chtít zazávodit a potrápit v zatáčkách supersporty, tak tam lupnu S.
dnes mě přišla upravená jednotka z DE. Hned jsem to namontoval a musel to projet.
Moje očekávání bylo veliké, ale to co se dnes odehrálo mezi mnou a motorkou, je prostě nepopsatelné blaho.
Režim T - je celkově klidnější, uhlazenější,bez cukání a škubání. Celkový dojem je super. Ideální do města, klidné přejezdy, šotoliny a terén. Musel jsem to dnes zkusit na šotolinách a mám z toho celkově lepší pocit , než předtím. Pocitově to jede lépe , uhlazeněji.
Režim S - jakmile jsem to přepnul na S a vzal jsem za plynovou rukojeť, málem jsem o motorku přišel. Takový nástup výkonu, jsem opravdu nečekal ani ve snu. Ten záběr je opravdu brutální v porovnání s předchozím nastavením. Neskutečně úžasný pocit, jako na supersportu. 1-2-3 a přední kolo se zvedá :-) Jede jako kráva. Teprve nyní je cítit ta pravá síla motoru. Kolikrát jsem měl až strach :-) Ale abych měl úplné srovnání, vzal jsem motorku na můj oblíbený ještěd. Teprve tady se ukázala ta velká změna . Je tam samá zatáčka, vracečky, krátké rovinky. Dříve jsem se tam trochu trápil, protože ten motor na S , tam prostě nebyl úplně v pohodě a dost to cukalo. Dnes velký obrat a ejhle, najednou jsem na krátkých rovinkách měl 130km/h a každý výjezd ze zatáčky jsme si užíval s rohlíkem od ucha k uchu bez cukání. Kontrola trakce blikala jako bláznivá :-) Tem pocit je nepopsatelný a stále trvající. Už se nemůžu dočkat, až ji zítra vezmu na další cestu.
Pro mě to bylo správné rozhodnutí a mohu to všem jen vřele doporučit. Nejsem žádný závodníka rád jezdím šotoliny. Ale i to nové T je mnohem lepší a uhlazenější. A když si budu chtít zazávodit a potrápit v zatáčkách supersporty, tak tam lupnu S.
Naposledy upravil(a) Petrr1 dne sob úno 23, 2019 11:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Zdravím pane, jak je to ze spotřebou paliva ?
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Vcerejsi spotreba byla 5,7. Ale to jsem opradu tahal na S. Spotreba se logicky na rezim S musi zvednout, protoze ten vykon musi byt necim vykoupeny. Ale dam si trip v rezimu na S 100km a pak v rezimu T, abych mel srovnani. Dlohodobe jsem jezdil za mezi 5 - 5,5 l ,tak uvidim, jak to bude nyni.ale po vcerejsku to odhaduji nekdo okolo 5,7 - 6,5L ( a to se necouram)
Naposledy upravil(a) Petrr1 dne sob čer 17, 2017 3:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
2 Petrr1 - moc pekny popis zmeny! Jen se divim, ze to ve vyrobe takto hodne uskrtili. Na druhou stranu kdyz si vezmu jak jsme naladili moji xtz900
TDM900 (papirove hodnoty) vs moje XTZ900 (skutecne namerene)
63,4kW při 7500 ot/min vs 62,69kW při 7.271 ot./min
89Nm při 6000 ot/min vs 95,25Nm při 5.484 ot./min.
Tak ten kroutak byl hodne znat a to jsme to ladili vlastne amatersky. Mojim cilem byl tenkrat maximalni kroutak co nejvice dole v otackach.
TDM900 (papirove hodnoty) vs moje XTZ900 (skutecne namerene)
63,4kW při 7500 ot/min vs 62,69kW při 7.271 ot./min
89Nm při 6000 ot/min vs 95,25Nm při 5.484 ot./min.
Tak ten kroutak byl hodne znat a to jsme to ladili vlastne amatersky. Mojim cilem byl tenkrat maximalni kroutak co nejvice dole v otackach.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Tak dnes 150 km v rezimu S. Samozrejme opet Jested, okolo Jizery, Branzes,Hruba skala, Zelezny Brod, Jbc domu.Rychla jizda + kochacka i po rozmlacenych silnicich. Dost jsem tahal . Spotreba 5,3. Nema to chybu, motorka taha nadherne. Kdo o prehrani jednotky jeste premysli, tak nema o cem. Je to uplne jiny, lepsi, fantasticky projev motoru.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Zdravím pane,
to je slušná spotřeba. Přeprogramování ECU je určitě přínosné k projevu motoru, ale nejde mně do hlavy, proč Inženýři japonští snížili výkon motoru. Asi věděli proč. Také mně trochu odrazuje od přemapování snížená výdrž motoru. Nebo se mýlím ?
to je slušná spotřeba. Přeprogramování ECU je určitě přínosné k projevu motoru, ale nejde mně do hlavy, proč Inženýři japonští snížili výkon motoru. Asi věděli proč. Také mně trochu odrazuje od přemapování snížená výdrž motoru. Nebo se mýlím ?
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Nebo emise?
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné , ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Přesně tak emise, resp. EURO je jediný důvod seškrcené motorky. Životnosti motoru bych se nebál, v podstatě max. výkon se nenavyšoval, jen se moto otevřela na prvních 3 kvaltech, kde byla z výroby seškrcená.
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Zdravím pánové, nenechá mě někdo zkusit se projet, abych mohl porovnat ?
Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
taky mne to hodně zajímá
If you see the flash, it's already too late ! :-D