ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Základní informace k S12 - SuperTenere XT1200Z
Odpovědět
Petan79
Začínám
Příspěvky: 17
Registrován: pát bře 17, 2017 12:14 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petan79 »

Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od jenik »

Petan79 píše: pát kvě 05, 2017 9:22 am Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)
o kolik procent je to pocitove lepsi?
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Hdradim
Začínám
Příspěvky: 40
Registrován: ned srp 14, 2016 8:44 pm
Bydliště: Louny

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Hdradim »

tak jsem to otestoval jen zlehka dal jsem o víkendu 500km, ale skoro vše na vodě
V každym případě je to hodně znát.
Při trošku svižnějším rozjezdu na T režim se mi zvedlo cca 50 cm přední kolo
Petan79
Začínám
Příspěvky: 17
Registrován: pát bře 17, 2017 12:14 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petan79 »

Pockej, az se svizneji rozjedes na S-ko :D Me to T-cko prijde pocitove stejne silne, ale projev je takovy sametovejsi.
Hdradim
Začínám
Příspěvky: 40
Registrován: ned srp 14, 2016 8:44 pm
Bydliště: Louny

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Hdradim »

Mě se zdá, že i T- čko tahá líp. Je živější. Možní tomu pomohl výfuk....
Petrr1
Začínám
Příspěvky: 34
Registrován: stř pro 23, 2015 10:09 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petrr1 »

Ahoj všem,

dnes mě přišla upravená jednotka z DE. Hned jsem to namontoval a musel to projet.
Moje očekávání bylo veliké, ale to co se dnes odehrálo mezi mnou a motorkou, je prostě nepopsatelné blaho.
Režim T - je celkově klidnější, uhlazenější,bez cukání a škubání. Celkový dojem je super. Ideální do města, klidné přejezdy, šotoliny a terén. Musel jsem to dnes zkusit na šotolinách a mám z toho celkově lepší pocit , než předtím. Pocitově to jede lépe , uhlazeněji.

Režim S - jakmile jsem to přepnul na S a vzal jsem za plynovou rukojeť, málem jsem o motorku přišel. Takový nástup výkonu, jsem opravdu nečekal ani ve snu. Ten záběr je opravdu brutální v porovnání s předchozím nastavením. Neskutečně úžasný pocit, jako na supersportu. 1-2-3 a přední kolo se zvedá :-) Jede jako kráva. Teprve nyní je cítit ta pravá síla motoru. Kolikrát jsem měl až strach :-) Ale abych měl úplné srovnání, vzal jsem motorku na můj oblíbený ještěd. Teprve tady se ukázala ta velká změna . Je tam samá zatáčka, vracečky, krátké rovinky. Dříve jsem se tam trochu trápil, protože ten motor na S , tam prostě nebyl úplně v pohodě a dost to cukalo. Dnes velký obrat a ejhle, najednou jsem na krátkých rovinkách měl 130km/h a každý výjezd ze zatáčky jsme si užíval s rohlíkem od ucha k uchu bez cukání. Kontrola trakce blikala jako bláznivá :-) Tem pocit je nepopsatelný a stále trvající. Už se nemůžu dočkat, až ji zítra vezmu na další cestu.
Pro mě to bylo správné rozhodnutí a mohu to všem jen vřele doporučit. Nejsem žádný závodníka rád jezdím šotoliny. Ale i to nové T je mnohem lepší a uhlazenější. A když si budu chtít zazávodit a potrápit v zatáčkách supersporty, tak tam lupnu S.
Naposledy upravil(a) Petrr1 dne sob úno 23, 2019 11:07 pm, celkem upraveno 1 x.
asumi
Už něco vím
Příspěvky: 131
Registrován: stř úno 29, 2012 2:15 pm
Bydliště: Mělník

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od asumi »

Zdravím pane, jak je to ze spotřebou paliva ?
Petrr1
Začínám
Příspěvky: 34
Registrován: stř pro 23, 2015 10:09 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petrr1 »

Vcerejsi spotreba byla 5,7. Ale to jsem opradu tahal na S. Spotreba se logicky na rezim S musi zvednout, protoze ten vykon musi byt necim vykoupeny. Ale dam si trip v rezimu na S 100km a pak v rezimu T, abych mel srovnani. Dlohodobe jsem jezdil za mezi 5 - 5,5 l ,tak uvidim, jak to bude nyni.ale po vcerejsku to odhaduji nekdo okolo 5,7 - 6,5L ( a to se necouram)
Naposledy upravil(a) Petrr1 dne sob čer 17, 2017 3:11 pm, celkem upraveno 1 x.
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od jenik »

2 Petrr1 - moc pekny popis zmeny! Jen se divim, ze to ve vyrobe takto hodne uskrtili. Na druhou stranu kdyz si vezmu jak jsme naladili moji xtz900
TDM900 (papirove hodnoty) vs moje XTZ900 (skutecne namerene)
63,4kW při 7500 ot/min vs 62,69kW při 7.271 ot./min
89Nm při 6000 ot/min vs 95,25Nm při 5.484 ot./min.

Tak ten kroutak byl hodne znat a to jsme to ladili vlastne amatersky. Mojim cilem byl tenkrat maximalni kroutak co nejvice dole v otackach.
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Petrr1
Začínám
Příspěvky: 34
Registrován: stř pro 23, 2015 10:09 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petrr1 »

Tak dnes 150 km v rezimu S. Samozrejme opet Jested, okolo Jizery, Branzes,Hruba skala, Zelezny Brod, Jbc domu.Rychla jizda + kochacka i po rozmlacenych silnicich. Dost jsem tahal 😁. Spotreba 5,3. Nema to chybu, motorka taha nadherne. Kdo o prehrani jednotky jeste premysli, tak nema o cem. Je to uplne jiny, lepsi, fantasticky projev motoru.
asumi
Už něco vím
Příspěvky: 131
Registrován: stř úno 29, 2012 2:15 pm
Bydliště: Mělník

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od asumi »

Zdravím pane,
to je slušná spotřeba. Přeprogramování ECU je určitě přínosné k projevu motoru, ale nejde mně do hlavy, proč Inženýři japonští snížili výkon motoru. Asi věděli proč. Také mně trochu odrazuje od přemapování snížená výdrž motoru. Nebo se mýlím ?
jenik
Site Admin
Příspěvky: 7488
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od jenik »

asumi píše: pon čer 26, 2017 6:20 am Zdravím pane,
to je slušná spotřeba. Přeprogramování ECU je určitě přínosné k projevu motoru, ale nejde mně do hlavy, proč Inženýři japonští snížili výkon motoru. Asi věděli proč. Také mně trochu odrazuje od přemapování snížená výdrž motoru. Nebo se mýlím ?
Nebo emise?
Jeník - Boh dažďa - na počest Sinnera
admin
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.
Petan79
Začínám
Příspěvky: 17
Registrován: pát bře 17, 2017 12:14 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petan79 »

Přesně tak emise, resp. EURO je jediný důvod seškrcené motorky. Životnosti motoru bych se nebál, v podstatě max. výkon se nenavyšoval, jen se moto otevřela na prvních 3 kvaltech, kde byla z výroby seškrcená.
asumi
Už něco vím
Příspěvky: 131
Registrován: stř úno 29, 2012 2:15 pm
Bydliště: Mělník

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od asumi »

Zdravím pánové, nenechá mě někdo zkusit se projet, abych mohl porovnat ?
Uživatelský avatar
Flash
Všeználek
Příspěvky: 1162
Registrován: pon kvě 17, 2010 11:50 am
Bydliště: Žamberk

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Flash »

asumi píše: pon čer 26, 2017 9:44 am Zdravím pánové, nenechá mě někdo zkusit se projet, abych mohl porovnat ?
taky mne to hodně zajímá
If you see the flash, it's already too late ! :-D
Odpovědět