Stránka 3 z 6

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pát kvě 05, 2017 9:22 am
od Petan79
Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pát kvě 05, 2017 2:44 pm
od jenik
Petan79 píše:
pát kvě 05, 2017 9:22 am
Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)
o kolik procent je to pocitove lepsi?

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: ned kvě 07, 2017 8:24 pm
od Hdradim
tak jsem to otestoval jen zlehka dal jsem o víkendu 500km, ale skoro vše na vodě
V každym případě je to hodně znát.
Při trošku svižnějším rozjezdu na T režim se mi zvedlo cca 50 cm přední kolo

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: ned kvě 07, 2017 9:54 pm
od Petan79
Pockej, az se svizneji rozjedes na S-ko :D Me to T-cko prijde pocitove stejne silne, ale projev je takovy sametovejsi.

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon kvě 08, 2017 8:14 am
od Hdradim
Mě se zdá, že i T- čko tahá líp. Je živější. Možní tomu pomohl výfuk....

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pát čer 16, 2017 9:06 pm
od Petrr1
Ahoj všem,

dnes mě přišla upravená jednotka z DE. Hned jsme to namontoval a musel to projet.
Moje očekávání bylo veliké, ale to co se dnes odehrálo mezi mnou a motorkou, je prostě nepopsatelné blaho.
Režim T - je celkově klidnější, uhlazenější,bez cukání a škubání. Celkový dojem je super. Ideální do města, klidné přejezdy, šotoliny a terén. Musel jsem to dnes zkusit na šotolinách a mám z toho celkově lepší pocit , než předtím. Pocitově to jede lépe , uhlazeněji.

Režim S - jakmile jsem to přepnul na S a vzal jsem za plynovou rukojeť, málem jsem o motorku přišel. Takový nástup výkonu, jsem opravdu nečekal ani ve snu. Ten záběr je opravdu brutální v porovnání s předchozím nastavením. Neskutečně úžasný pocit, jako na supersportu. 1-2-3 a přední kolo se zvedá :-) Jede jako kráva. Teprve nyní je cítit ta pravá síla motoru. Kolikrát jsem měl až strach :-) Ale abych měl úplné srovnání, vzal jsem motorku na můj oblíbený ještěd. Teprve tady se ukázala ta velká změna . Je tam samá zatáčka, vracečky, krátké rovinky. Dříve jsem se tam trochu trápil, protože ten motor na S , tam prostě nebyl úplně v pohodě a dost to cukalo. Dnes velký obrat a ejhle, najednou jsem na krátkých rovinkách měl 130km/h a každý výjezd ze zatáčky jsme si užíval s rohlíkem od ucha k uchu bez cukání. Kontrola trakce blikala jako bláznivá :-) Tem pocit je nepopsatelný a stále trvající. Už se nemůžu dočkat, až ji zítra vezmu na další cestu.
Pro mě to bylo správné rozhodnutí a mohu to všem jen vřele doporučit. Nejsem žádný závodníka rád jezdím šotoliny. Ale i to nové T je mnohem lepší a uhlazenější. A když si budu chtít zazávodit a potrápit v zatáčkách supersporty, tak tam lupnu S.

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: sob čer 17, 2017 5:16 am
od asumi
Zdravím pane, jak je to ze spotřebou paliva ?

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: sob čer 17, 2017 7:20 am
od Petrr1
Vcerejsi spotreba byla 5,7. Ale to jsem opradu tahal na S. Spotreba se logicky na rezim S musi zvednout, protoze ten vykon musi byt necim vykoupeny. Ale dam si trip v rezimu na S 100km a pak v rezimu T, abych mel srovnani. Dlohodobe jsem jezdil za mezi 5 - 5,5 l ,tak uvidim, jak to bude nyni.ale po vcerejsku to odhaduji nekdo okolo 5,7 - 6,5L ( a to se necouram)

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon čer 19, 2017 6:46 am
od jenik
2 Petrr1 - moc pekny popis zmeny! Jen se divim, ze to ve vyrobe takto hodne uskrtili. Na druhou stranu kdyz si vezmu jak jsme naladili moji xtz900
TDM900 (papirove hodnoty) vs moje XTZ900 (skutecne namerene)
63,4kW při 7500 ot/min vs 62,69kW při 7.271 ot./min
89Nm při 6000 ot/min vs 95,25Nm při 5.484 ot./min.

Tak ten kroutak byl hodne znat a to jsme to ladili vlastne amatersky. Mojim cilem byl tenkrat maximalni kroutak co nejvice dole v otackach.

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: sob čer 24, 2017 5:08 pm
od Petrr1
Tak dnes 150 km v rezimu S. Samozrejme opet Jested, okolo Jizery, Branzes,Hruba skala, Zelezny Brod, Jbc domu.Rychla jizda + kochacka i po rozmlacenych silnicich. Dost jsem tahal 😁. Spotreba 5,3. Nema to chybu, motorka taha nadherne. Kdo o prehrani jednotky jeste premysli, tak nema o cem. Je to uplne jiny, lepsi, fantasticky projev motoru.

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon čer 26, 2017 6:20 am
od asumi
Zdravím pane,
to je slušná spotřeba. Přeprogramování ECU je určitě přínosné k projevu motoru, ale nejde mně do hlavy, proč Inženýři japonští snížili výkon motoru. Asi věděli proč. Také mně trochu odrazuje od přemapování snížená výdrž motoru. Nebo se mýlím ?

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon čer 26, 2017 6:38 am
od jenik
asumi píše:
pon čer 26, 2017 6:20 am
Zdravím pane,
to je slušná spotřeba. Přeprogramování ECU je určitě přínosné k projevu motoru, ale nejde mně do hlavy, proč Inženýři japonští snížili výkon motoru. Asi věděli proč. Také mně trochu odrazuje od přemapování snížená výdrž motoru. Nebo se mýlím ?
Nebo emise?

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon čer 26, 2017 9:41 am
od Petan79
Přesně tak emise, resp. EURO je jediný důvod seškrcené motorky. Životnosti motoru bych se nebál, v podstatě max. výkon se nenavyšoval, jen se moto otevřela na prvních 3 kvaltech, kde byla z výroby seškrcená.

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon čer 26, 2017 9:44 am
od asumi
Zdravím pánové, nenechá mě někdo zkusit se projet, abych mohl porovnat ?

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Napsal: pon čer 26, 2017 2:55 pm
od Flash
asumi píše:
pon čer 26, 2017 9:44 am
Zdravím pánové, nenechá mě někdo zkusit se projet, abych mohl porovnat ?
taky mne to hodně zajímá