ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Základní informace k S12 - SuperTenere XT1200Z

Moderátor: Malý Venoušek

Petan79
Začínám
Příspěvky: 10
Registrován: pát bře 17, 2017 12:14 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petan79 » pát kvě 05, 2017 9:22 am

Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6319
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna :-)

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od jenik » pát kvě 05, 2017 2:44 pm

Petan79 píše:
pát kvě 05, 2017 9:22 am
Tak ze začátku bacha. Na 1,2,3 to pěkně potahá :-)
o kolik procent je to pocitove lepsi?
Jeník
admin http://www.supertenere.cz :-)
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Hdradim
Dobrovolný přispěvatel 2017
Dobrovolný přispěvatel 2017
Příspěvky: 39
Registrován: ned srp 14, 2016 8:44 pm
Bydliště: Louny

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Hdradim » ned kvě 07, 2017 8:24 pm

tak jsem to otestoval jen zlehka dal jsem o víkendu 500km, ale skoro vše na vodě
V každym případě je to hodně znát.
Při trošku svižnějším rozjezdu na T režim se mi zvedlo cca 50 cm přední kolo

Petan79
Začínám
Příspěvky: 10
Registrován: pát bře 17, 2017 12:14 pm

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petan79 » ned kvě 07, 2017 9:54 pm

Pockej, az se svizneji rozjedes na S-ko :D Me to T-cko prijde pocitove stejne silne, ale projev je takovy sametovejsi.

Hdradim
Dobrovolný přispěvatel 2017
Dobrovolný přispěvatel 2017
Příspěvky: 39
Registrován: ned srp 14, 2016 8:44 pm
Bydliště: Louny

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Hdradim » pon kvě 08, 2017 8:14 am

Mě se zdá, že i T- čko tahá líp. Je živější. Možní tomu pomohl výfuk....

Petrr1
Začínám
Příspěvky: 20
Registrován: stř pro 23, 2015 10:09 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petrr1 » pát čer 16, 2017 9:06 pm

Ahoj všem,

dnes mě přišla upravená jednotka z DE. Hned jsme to namontoval a musel to projet.
Moje očekávání bylo veliké, ale to co se dnes odehrálo mezi mnou a motorkou, je prostě nepopsatelné blaho.
Režim T - je celkově klidnější, uhlazenější,bez cukání a škubání. Celkový dojem je super. Ideální do města, klidné přejezdy, šotoliny a terén. Musel jsem to dnes zkusit na šotolinách a mám z toho celkově lepší pocit , než předtím. Pocitově to jede lépe , uhlazeněji.

Režim S - jakmile jsem to přepnul na S a vzal jsem za plynovou rukojeť, málem jsem o motorku přišel. Takový nástup výkonu, jsem opravdu nečekal ani ve snu. Ten záběr je opravdu brutální v porovnání s předchozím nastavením. Neskutečně úžasný pocit, jako na supersportu. 1-2-3 a přední kolo se zvedá :-) Jede jako kráva. Teprve nyní je cítit ta pravá síla motoru. Kolikrát jsem měl až strach :-) Ale abych měl úplné srovnání, vzal jsem motorku na můj oblíbený ještěd. Teprve tady se ukázala ta velká změna . Je tam samá zatáčka, vracečky, krátké rovinky. Dříve jsem se tam trochu trápil, protože ten motor na S , tam prostě nebyl úplně v pohodě a dost to cukalo. Dnes velký obrat a ejhle, najednou jsem na krátkých rovinkách měl 130km/h a každý výjezd ze zatáčky jsme si užíval s rohlíkem od ucha k uchu bez cukání. Kontrola trakce blikala jako bláznivá :-) Tem pocit je nepopsatelný a stále trvající. Už se nemůžu dočkat, až ji zítra vezmu na další cestu.
Pro mě to bylo správné rozhodnutí a mohu to všem jen vřele doporučit. Nejsem žádný závodníka rád jezdím šotoliny. Ale i to nové T je mnohem lepší a uhlazenější. A když si budu chtít zazávodit a potrápit v zatáčkách supersporty, tak tam lupnu S.

asumi
Už něco vím
Příspěvky: 92
Registrován: stř úno 29, 2012 2:15 pm
Bydliště: Mělník

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od asumi » sob čer 17, 2017 5:16 am

Zdravím pane, jak je to ze spotřebou paliva ?

Petrr1
Začínám
Příspěvky: 20
Registrován: stř pro 23, 2015 10:09 am

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od Petrr1 » sob čer 17, 2017 7:20 am

Vcerejsi spotreba byla 5,7. Ale to jsem opradu tahal na S. Spotreba se logicky na rezim S musi zvednout, protoze ten vykon musi byt necim vykoupeny. Ale dam si trip v rezimu na S 100km a pak v rezimu T, abych mel srovnani. Dlohodobe jsem jezdil za mezi 5 - 5,5 l ,tak uvidim, jak to bude nyni.ale po vcerejsku to odhaduji nekdo okolo 5,7 - 6,5L ( a to se necouram)
Naposledy upravil(a) Petrr1 dne sob čer 17, 2017 3:11 pm, celkem upraveno 1 x.

jenik
Site Admin
Příspěvky: 6319
Registrován: stř led 31, 2007 8:19 am
Bydliště: Praha humna :-)

Re: ÚPRAVA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY

Příspěvek od jenik » pon čer 19, 2017 6:46 am

2 Petrr1 - moc pekny popis zmeny! Jen se divim, ze to ve vyrobe takto hodne uskrtili. Na druhou stranu kdyz si vezmu jak jsme naladili moji xtz900
TDM900 (papirove hodnoty) vs moje XTZ900 (skutecne namerene)
63,4kW při 7500 ot/min vs 62,69kW při 7.271 ot./min
89Nm při 6000 ot/min vs 95,25Nm při 5.484 ot./min.

Tak ten kroutak byl hodne znat a to jsme to ladili vlastne amatersky. Mojim cilem byl tenkrat maximalni kroutak co nejvice dole v otackach.
Jeník
admin http://www.supertenere.cz :-)
Nepište mi SZ s prosbou o radu, pokud to není důvěrné :), ale nahoďte nové téma. Ti,kteří neposlali ani korunu na provoz fora a ničím tady nepřispívají (čtenáři),tak by se měli zamyslet,jestli to není trapný.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti